Didaktická hra s evolučně - adaptační tematikou – gamebook
Název práce v češtině: | Didaktická hra s evolučně - adaptační tematikou – gamebook |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Evolutionary and Adaptive Themed Didactic Game - Gamebook |
Klíčová slova: | gamebook, evoluce, adaptace, prostředí, didaktická hra |
Klíčová slova anglicky: | gamebook, evolution, adaptation, environment, didactic game |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | závěrečná práce CŽV |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Radka Dvořáková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 05.02.2018 |
Datum zadání: | 05.02.2018 |
Předběžná náplň práce |
Cílem práce je vytvořit didaktickou hru ve formě gamebooku, která zábavnou formou seznámí žáky druhého stupně s evolucí rodu Homo a zároveň pomůže pochopit nejdůležitější evoluční trendy u člověka. Hra bude vytvořena tak, aby se dala použít jednak při praktických cvičeních na hodinách přírodopisu na druhém stupni základních škol, popřípadě jako edukační materiál na letní dětský tábor. Hra bude zároveň ověřena v praxi během hodin přírodopisu na ZŠ a letním dětském táboře. Před i po provedení didaktické hry bude provedeno dotazníkové šetření, sloužící k zjištění znalostí a zájmu žáků o téma před a po provedení didaktické hry. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The aim of the thesis is to create a didactic game in the form of a gamebook. The gamebook will apprize of the students of the secondary school with the human evolution in an entertaining way and at the same time, it will help them to understand the most important human evolution trends. The game will be created for use in practical exercises in natural science lessons at secondary school and as an educational material for the summer children´s camp. The gamebook will be also tested during practical excercises of science lessons at the Secondary School and at summer children's camp. A questionnaire will be completed before and after the didactic game in order to determine the knowledge of pupils and their interest in the topic before and after the game. |