Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza virální kampaně Who needs feminism?
Název práce v češtině: Analýza virální kampaně Who needs feminism?
Název v anglickém jazyce: An Analysis of the Viral Campaign Who Needs Feminism?
Klíčová slova: feminismus, internet, hnutí, gender, ženy, rovnost, kódování, saturace
Klíčová slova anglicky: feminism, internet, movement, gender, women, equalkity, coding, saturation
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociologie (23-KS)
Vedoucí / školitel: prof. PhDr. Ing. Ondřej Císař, Ph.D.
Řešitel: Dan Kubina - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 13.12.2017
Datum zadání: 13.12.2017
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2019
Oponenti: Mgr. Yuliya Moskvina, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Zásady pro vypracování
Práce se bude zabývat analýzou virální internetové kampaně Who needs feminism?. Tuto kampaň započaly v dubnu roku 2012 studentky americké Duke University a jejím cílem bylo ukázat, jak vypadá, podle slov studentek, skutečný a nikoli stereotypní feminismus. Napříč americkými univerzitami a po celém světě shromáždily od účastníků tisíce důvodů, proč sami účastníci potřebují feminismus. Tyto důvody vystavily na sociálních sítích Tumblr, Facebook a Twitter. Cílem práce bude zjistit, jaké společné znaky jednotlivé odpovědi sdílejí, co lidé od feminismu očekávají a jaký obraz feminismu vytvořila celá kampaň. Práce může pomoci k pochopení feminismu jakožto všedního slova. Zdrojem výpovědí budou sociální sítě Facebook, Tumblr a Twitter.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK