Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Indikátory kvality přírodovědného vzdělávání z pohledu začínajících učitelů
Název práce v češtině: Indikátory kvality přírodovědného vzdělávání z pohledu začínajících učitelů
Název v anglickém jazyce: Indicators of the quality of science education from the beginning teachers´perspective
Klíčová slova: indikátory přírodovědného vzdělávání, kvalita vzdělávání, začínající učitelé
Klíčová slova anglicky: indicators of science education, education quality, beginning teachers
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Svatava Janoušková, Ph.D.
Řešitel:
Předběžná náplň práce
Kvalita vzdělávání je v současnosti velmi diskutovaným tématem. Práce by se měla zaměřit specificky na kvalitu přírodovědného vzdělávání. Vycházet bude z rozsáhlé teoretické rešerše dostupných zdrojů, které se zabývají indikátory kvality přírodovědného vzdělávání. Na základě této rešerše by měly být vytypovány jednak konkrétní oblasti kvality ve výuce přírodovědných předmětů, jednak konkrétní idnikátory, kterými by se měla kvalita přírodovědného vzdělávání měřit. Vytypované oblasti, resp. indikátory by následně měly být formou řízených rozhovorů diskutovány se začínajícími učiteli přírodovědných předmětů. Rozhovory by měly vést k hlubšímu pochopení vnímání kvalit výuky v přírodovědných oborech u začínajících učitelů.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK