Analýza vzdělávacích potřeb asistentů pedagoga na základních školách obce s rozšířenou působností Otrokovice
Název práce v češtině: | Analýza vzdělávacích potřeb asistentů pedagoga na základních školách obce s rozšířenou působností Otrokovice |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Analysis of educational needs of assistants to pedagogues at elementary schools of municipality with extended competence Otrokovice |
Klíčová slova: | vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, vzdělávací potřeba, analýza vzdělávacích potřeb, asistent pedagoga, náplň práce asistenta pedagoga |
Klíčová slova anglicky: | Employee training and development, training need, training need analysis, teaching assistant, teching assistant´s job duties |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Mgr. Miroslava Dvořáková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 31.08.2017 |
Datum zadání: | 20.10.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 23.05.2018 13:00 |
Místo konání obhajoby: | Myslíkova 7, Praha 1, M209, pedagogická laboratoř |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 17.04.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 23.05.2018 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM) |
Oponenti: | RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je identifikovat vzdělávací potřeby asistentů pedagoga v základních školách v ORP Otrokovice.
Osnova: 1. Úvod Teoretická část 2. Strategický rozvoj lidských zdrojů 3. Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v organizaci 4. Systematické vzdělávání zaměstnanců 4.1 Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb 4.2 Plánování vzdělávání 4.3 Realizace vzdělávání 4.4 Oblasti vzdělávání 4.5 Vyhodnocování výsledků vzdělávání 5. Asistent pedagoga 5.1 Asistent pedagoga v základních školách ORP Otrokovice 5.2 Legislativní ukotvení funkce asistenta pedagoga 5.3 Odborná kvalifikace 5.4 Náplň práce Praktická část 6. Cíl 7. Výzkumné otázky 8. Metody zkoumání 9. Výsledky a jejich intepretace 10. Návrhy opatření |