Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Plánovač zahájení pro počítačovou hru StarCraft: Brood War
Název práce v češtině: Plánovač zahájení pro počítačovou hru StarCraft: Brood War
Název v anglickém jazyce: Opening Planner for Computer Game StarCraft: Brood War
Klíčová slova: umělá inteligence|plánování|zahájení hry|StarCraft: Brood War
Klíčová slova anglicky: artificial intelligence|planning|early game|StarCraft: Brood War
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 14.11.2017
Datum zadání: 14.11.2017
Datum potvrzení stud. oddělením: 22.11.2017
Datum a čas obhajoby: 10.09.2021 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:19.08.2021
Datum odevzdání tištěné podoby:22.07.2021
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2021
Oponenti: RNDr. Jan Hric
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je návrh a implementace plánovače zahájení pro počáteční fázi hry StarCraft: Brood War (SCBW). Cílem je především poskytnout optimální plán pro uživatelem specifikované zahájení hry; plánovač tak musí být schopen reflektovat cestu, které jednotky musí urazit ve hře při pohybu ke svému cíli. Výstup plánovače bude otestován v rámci UAlbertaBot či jiné umělé inteligence hrající SCBW.
Seznam odborné literatury
Blackford, J., & Lamont, G. B. (2014, September). The Real-Time Strategy Game Multi-Objective Build Order Problem. In AIIDE.
Buro, M., & Churchill, D. (2012). Real-time strategy game competitions. AI Magazine, 33(3), 106.
Churchill, D., & Buro, M. (2011, October). Build Order Optimization in StarCraft. In AIIDE (pp. 14-19).
Churchill, D., & Buro, M. (2012, October). Incorporating search algorithms into RTS game agents. In AI and Interactive Digital Entertainment Conference, AIIDE (AAAI).
Churchill, David. "UAlbertaBot: StarCraft AI Competition Bot." (2015). Retrieved from: https://github.com/davechurchill/ualbertabot
Kovarsky, A., & Buro, M. (2006, November). A first look at build-order optimization in real-time strategy games. In Proceedings of the GameOn Conference (pp. 18-22).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK