Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 392)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Umělý hráč pro Angry Birds
Název práce v češtině: Umělý hráč pro Angry Birds
Název v anglickém jazyce: Angry Birds Artificial Player
Klíčová slova: uměla inteligence, strojově učení, DQN, počítačová hra, Angry Birds
Klíčová slova anglicky: artificial intelligence, reinforcement learning, DQN, computer game, Angry Birds
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 14.11.2017
Datum zadání: 14.11.2017
Datum potvrzení stud. oddělením: 07.08.2018
Datum a čas obhajoby: 06.09.2018 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:16.07.2018
Datum odevzdání tištěné podoby:20.07.2018
Datum proběhlé obhajoby: 06.09.2018
Oponenti: Mgr. Filip Matzner, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
The main target of this thesis is to design and construct an artificial player for the Angry Birds computer game. This agent should be able to compete with human players and with other participants’ agents on a reasonable level.
Seznam odborné literatury
Mnih, V., Kavukcuoglu, K., Silver, D., Graves, A., Antonoglou, I., Wierstra, D., & Riedmiller, M. (2013). Playing atari with deep reinforcement learning. arXiv preprint arXiv:1312.5602.
Lample, G., & Chaplot, D. S. (2017). Playing FPS Games with Deep Reinforcement Learning. In AAAI (pp. 2140-2146).
Renz, J., Ge, X., Gould, S., & Zhang, P. (2015). The Angry Birds AI Competition. AI Magazine, 36(2), 85-87.
Borovička, T., Špetlík, R., & Rymeš, K. (2014). Datalab, Czech Technical University.
Lin, S., Zhang, Q., & Zhang, H. (2013). Object representation in Angry Birds game. In International Joint Conference on Artificial Intelligence.
Sutton, R. S., & Barto, A. G. (1998). Reinforcement learning: An introduction (Vol. 1, No. 1). Cambridge: MIT press.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK