Umělý hráč pro Angry Birds
Název práce v češtině: | Umělý hráč pro Angry Birds |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Angry Birds Artificial Player |
Klíčová slova: | uměla inteligence, strojově učení, DQN, počítačová hra, Angry Birds |
Klíčová slova anglicky: | artificial intelligence, reinforcement learning, DQN, computer game, Angry Birds |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 14.11.2017 |
Datum zadání: | 14.11.2017 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 07.08.2018 |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2018 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 16.07.2018 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 20.07.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2018 |
Oponenti: | Mgr. Filip Matzner, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
The main target of this thesis is to design and construct an artificial player for the Angry Birds computer game. This agent should be able to compete with human players and with other participants’ agents on a reasonable level. |
Seznam odborné literatury |
Mnih, V., Kavukcuoglu, K., Silver, D., Graves, A., Antonoglou, I., Wierstra, D., & Riedmiller, M. (2013). Playing atari with deep reinforcement learning. arXiv preprint arXiv:1312.5602.
Lample, G., & Chaplot, D. S. (2017). Playing FPS Games with Deep Reinforcement Learning. In AAAI (pp. 2140-2146). Renz, J., Ge, X., Gould, S., & Zhang, P. (2015). The Angry Birds AI Competition. AI Magazine, 36(2), 85-87. Borovička, T., Špetlík, R., & Rymeš, K. (2014). Datalab, Czech Technical University. Lin, S., Zhang, Q., & Zhang, H. (2013). Object representation in Angry Birds game. In International Joint Conference on Artificial Intelligence. Sutton, R. S., & Barto, A. G. (1998). Reinforcement learning: An introduction (Vol. 1, No. 1). Cambridge: MIT press. |