Umělá inteligence pro deskovou hru Warlight
Název práce v češtině: | Umělá inteligence pro deskovou hru Warlight |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Artificial Intelligence for Warlight Board Game |
Klíčová slova: | umělá inteligence, hry dvou hráčů, desková hra, Warlight |
Klíčová slova anglicky: | artificial intelligence, two-player games, board game, Warlight |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 13.11.2017 |
Datum zadání: | 13.11.2017 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 22.11.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 27.06.2019 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 17.05.2019 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 17.05.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 27.06.2019 |
Oponenti: | Mgr. Martin Pilát, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je vytvořit umělou inteligenci (UI) pro deskovou hru Warlight inspirovanou hrou Risk. Součástí práce je i tvorba vlastního simulátoru a visualizátoru hry Warlight, tak aby bylo možné lokálně efektivně experimentovat s UI. Pro výslednou evaluaci UI bude využita soutěž Warlight Challenge, příp. Warlight Challenge II vypsané Riddles.io (http://theaigames.com). |
Seznam odborné literatury |
Gibson, R. G., Desai, N., & Zhao, R. (2010, October). An Automated Technique for Drafting Territories in the Board Game Risk. In AIIDE.
Chaslot, G., Bakkes, S., Szita, I., & Spronck, P. (2008, October). Monte-Carlo Tree Search: A New Framework for Game AI. In AIIDE. Ghory, I. (2004). Reinforcement learning in board games. Department of Computer Science, University of Bristol, Tech. Rep. Wolf, M. (2005). An intelligent artificial player for the game of Risk. Unpublished doctoral dissertation). TU Darmstadt, Knowledge Engineering Group, Darmstadt Germany. http://www. ke. tu-darmstadt. de/bibtex/topics/single/33. |