Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Hodnotí žáci 2. stupně základních škol a nižšího stupně gymnázií jako atraktivnější reálné zoologické preparáty nebo jejich modely?
Název práce v češtině: Hodnotí žáci 2. stupně základních škol a nižšího stupně gymnázií jako atraktivnější reálné zoologické preparáty nebo jejich modely?
Název v anglickém jazyce: Do the pupils of lower secondary education as more attractive real mounted zoological specimens or their models?
Klíčová slova: didaktika biologie; základní škola; nižší stupeň gymnázia; zoologie; atraktivita; preparát; výuková pomůcka; model
Klíčová slova anglicky: didactics of biology; lower secondary education; zoology; attractiveness; teaching aid; preparation; model
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jan Mourek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 22.11.2017
Datum zadání: 22.11.2017
Datum odevzdání elektronické podoby:05.01.2020
Datum proběhlé obhajoby: 13.02.2020
Oponenti: RNDr. Vanda Janštová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tato práce má za cíl za pomoci dotazníkového šetření a preferenčního testu zjistit preference žáků 2. stupně ZŠ pro různé typy výukových pomůcek pro přírodopis. Preferenční test bude proveden na reálných zoologických preparátech (kapalinové válce) a na jim odpovídajících modelech. Výzkum navazuje na diplomovou práci zkoumající preference pro stejné typy objektů u žáků gymnázií (Šibravová, 2016). Hlavním cílem je tedy rozšířit tuto problematiku i pro mladší žáky a jejich vzájemné porovnání. Z výsledků by mělo být patrné, zda se mění preference v průběhu věku žáků a je tedy potřeba i přizpůsobovat výukové pomůcky dle věku.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK