Psychologický experiment ve virtuální realitě
Název práce v češtině: | Psychologický experiment ve virtuální realitě |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Psychological Experiment in Virutal Reality |
Klíčová slova: | virtuální realita, psychologický experiment, HTC Vive |
Klíčová slova anglicky: | virtual reality, psychological experiment, HTC Vive |
Akademický rok vypsání: | 2017/2018 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 25.10.2017 |
Datum zadání: | 25.10.2017 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 22.11.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 22.06.2018 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 13.05.2018 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 18.05.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 22.06.2018 |
Oponenti: | Mgr. Michal Bída, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem této práce je vytvořit program pro HTC Vive, který bude sloužit jako nástroj pro psychologický experiment. Experiment bude zkoumat výkon člověka v jednoduché logické hře v závislosti na přítomnosti/nepřítomnosti avatara ovládaného počítačem. Součástí programu bude i podpora pro konfiguraci a řízení experimentu experimentátorem. |
Seznam odborné literatury |
Zanbaka, C. A., Ulinski, A. C., Goolkasian, P., & Hodges, L. F. (2007, April). Social responses to virtual humans: implications for future interface design. In Proceedings of the SIGCHI conference on Human factors in computing systems (pp. 1561-1570). ACM.
Fox, J., Arena, D., & Bailenson, J. N. (2009). Virtual reality: A survival guide for the social scientist. Journal of Media Psychology, 21(3), 95-113. Jerald, J. (2015). The VR book: human-centered design for virtual reality. Morgan & Claypool. Linowes, J. (2015). Unity Virtual Reality Projects. Packt Publishing Ltd. |