Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Proměny turistické nabídky v krajích Česka v letech 2009-2018
Název práce v češtině: Proměny turistické nabídky v krajích Česka v letech 2009-2018
Název v anglickém jazyce: Changes in tourist offer in regions of the Czechia in the years 2009-2018
Klíčová slova: cestovní ruch, udržitelný cestovní ruch, turistická nabídka, turistická poptávka.
Klíčová slova anglicky: tourism, sustainable tourism, tourist offer, tourist demand.
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel: RNDr. Dana Fialová, Ph.D.
Řešitel: Mgr. Petr Nekola - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.12.2017
Datum zadání: 11.12.2017
Datum odevzdání elektronické podoby:30.07.2018
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2018
Oponenti: RNDr. Lukáš Nekolný, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Na základě analýzy literatury (např. časopis COT ) sledovat , jak domácí nabídka turistických prodktů v krajích Česka reflektuje trendy v cestovním ruchu.
Cílem práce je zjistit proměny nabídky turistických produktů za posledních 10 let v krajích Česka a jejich reflexi v cestovním ruchu. Cílem je dále sledovat reakce krajů na světové trendy a jak se v nich projevují změny v turistické nabídce a porovnat kraje navzájem mezi sebou. Společenská relevance spočívá v tom, že cestovní ruch prodělává v současné době velký rozvoj, má významnou roli v životním stylu společnosti a je významný pro některé podnikatele, pro něž generuje ekonomické prostředky.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Based on an analysis of the literature (eg COT Magazine), see how the domestic offer of tourism products in the regions of Czechia reflects the trends in tourism.
The aim of the work is to find out the changes in the offer of tourist products in the last 10 years in the regions of the Czechia and their reflection in tourism. The aim is to follow the regions' reactions to the world trends and how they show changes in the tourist offer and compare the regions with each other. Social relevance is that tourism is currently undergoing major development, has a significant role in the lifestyle of society and is important for some entrepreneurs for whom it generates economic resources.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK