Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Kauza „Brady“ ve zpravodajství České televize a TV Nova
Název práce v češtině: Kauza „Brady“ ve zpravodajství České televize a TV Nova
Název v anglickém jazyce: The „Brady“ affair in the news of Czech Televison and Nova TV
Klíčová slova: Jiří Brady, Miloš Zeman, zpravodajství, televize, státní vyznamenání, kauza, TV Nova, Česká televize, mediální obraz
Klíčová slova anglicky: Jiří Brady, Miloš Zeman, the news, television, a state decoration, affair, Nova TV, Česká televize, media image
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra žurnalistiky (23-KZ)
Vedoucí / školitel: PhDr. ThMgr. Mgr. Karol Lovaš, Ph.D.
Řešitel: Mgr. Zdeňka Uhlířová - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 01.08.2017
Datum zadání: 01.08.2017
Datum a čas obhajoby: 25.06.2018 09:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:11.05.2018
Datum proběhlé obhajoby: 25.06.2018
Oponenti: Mgr. Jana Magdoňová
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
JIRÁK, Jan a Barbara KÖPPLOVÁ. Masová média. 2., přepracované vydání. Praha: Portál, 2015.

KONČELÍK, Jakub; REIFOVÁ, Irena: Analýza obsahu mediálních sdělení. Praha: Karolinum, 2005.

MCCOMBS, Maxwell E. Agenda setting: nastolování agendy: masová média a veřejné mínění. Praha: Portál, 2009.

MCQUAIL, Denis: Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál, 2009.

Škodová, Markéta (ed.), Jan Červenka, Vlastimil Nečas, František Kalvas, Paulína Tabery, Tomáš Trampota. Agenda-setting: teoretické přístupy. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2008.

TRAMPOTA, Tomáš; VOJTĚCHOVSKÁ, Martina: Metody výzkumu médií. Praha: Portál, 2010.

VOLEK, J. Mediální obraz ve volební kampani. Prezidentská volba v médiích jako ritualizované (melo)drama o hledání aristokrata plebejce. 2013.
Předběžná náplň práce
Cílem předkládané práce bude prozkoumat, analyzovat a vyhodnotit mediální dopad kauzy "Brady" na českou společnost a zahraniční vnímání České republiky v daném kontextu.

Pro tento účel poslouží tři domácí zdroje - Události České televize, online verze serveru idnes.cz a blesk.cz. Zvláštní kapitolou práce bude pohled vybraných zahraničních médií.

V rámci diplomové práce budu zkoumat a zároveň analyzovat, jak byla kauza ve vybraných médiích prezentována a také jak k ní samotná média přistupovala. Práce se zaměří na to, kolik prostoru jednotlivá média kauze věnovala, jak dlouhé zprávy o ní přinášela a také kolik prostoru média dávala jednotlivým hlavním aktérům, tedy Danielovi Hermanovi, Miloši Zemanovi a Jiřímu Bradymu, včetně jejich četných obhájců a kritiků.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK