Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Spolupráce módních značek s influencery na Instagramu
Název práce v češtině: Spolupráce módních značek s influencery na Instagramu
Název v anglickém jazyce: Collaborations of fashion companies and influencers on Instagram
Klíčová slova: Instagram, sociální sítě, influencer, online marketing, influencer marketing, marketing v oblasti módy
Klíčová slova anglicky: Instagram, social media, influencer, online marketing, influencer marketing, fashion marketing
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Petra Audy Martínek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 17.07.2017
Datum zadání: 17.07.2017
Datum a čas obhajoby: 13.06.2018 08:00
Datum odevzdání elektronické podoby:10.05.2018
Datum proběhlé obhajoby: 13.06.2018
Oponenti: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
AAKER, David A. Brand building: budování značky. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-885-6.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. Expert (Grada). ISBN 978-80-251-3320-0.
EASEY, Mike. Fashion marketing. 3rd ed. Ames, Iowa: Wiley-Blackwell, 2009. ISBN 1405139536.
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5022-4.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 9788024515205.
JACKSON, Tim a David SHAW. Mastering fashion marketing. New York: Palgrave Macmillan, 2009. ISBN 140391902X.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247- 4208-3.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. Praha: Grada, 2007. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing: [strategické trendy a příklady z praxe]. 4. vyd. Praha: Grada, 2015. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5366-9.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8
QUESENBERRY, Keith A. Social media strategy: marketing and advertising in the consumer revolution. Lanham: Rowman & Littlefield, 2016. ISBN 978-1-4422-5152- 6.
42
SCOTT, David Meerman. The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly. 5. John Wiley, 2015. ISBN 9781119070672.
Předběžná náplň práce
Tato bakalářská práce se bude věnovat oblasti marketingové komunikace na sociálních sítích. Konkrétně bude zaměřena na spolupráci módních značek s influencery na Instagramu.
V teoretické části se zaměřím na definici pojmů, které souvisí s danou problematikou.
V praktické části vyberu několik konkrétních profilů na Instagramu, které různými způsoby spolupracují s módními značkami. Tyto formy spolupráce detailně rozeberu. Zaměřím se na profily několika žen různých národností, které mají na svých profilech nejméně půl milionu followerů. Následně využiji své teoretické poznatky ve výzkumu, který bude prováděn pomocí dotazníku zaměřeným na dosah a efektivitu těchto spoluprací.
Cílem práce bude popsat, jak fungují spolupráce s influencery na Instagramu a jaká je jejich obvyklá forma, a dále zjistit, co tyto spolupráce v rámci marketingové komunikace oběma stranám přinášejí.

Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor thesis will focus on the area of marketing communication on social media. Specifically, it will focus on the collaborations of fashion brands and influencers on Instagram.
In the first part of the thesis, I will focus on the theoretical bases that correlate with the theme.
In the second part of the thesis, concrete influencers will be chosen and I will describe the typical forms of collaborations with fashion brands. I will focus on influencers with over half a million Instagram followers. Then I will use the theoretical knowledge in a research of the reach and effectivity of these partnerships.
The purpose of this thesis is to describe how collaborations with influencers on Instagram work, what are the usual forms and what are the benefits of these partnerships in the area of marketing communication and PR.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK