Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový výzkum image značky RunCzech
Název práce v češtině: Marketingový výzkum image značky RunCzech
Název v anglickém jazyce: Marketing research of RunCzech brand image
Klíčová slova: identita značky, image značky, marketingový výzkum, RunCzech
Klíčová slova anglicky: brand itentity, brand image, marketing research, RunCzech
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 20.02.2017
Datum zadání: 20.02.2017
Datum a čas obhajoby: 07.05.2019 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:04.04.2019
Datum odevzdání tištěné podoby:04.04.2019
Datum proběhlé obhajoby: 07.05.2019
Oponenti: Mgr. William Morea Crossan, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK