skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení:
19.11.2016
Datum zadání:
19.11.2016
Datum odevzdání elektronické podoby:
02.01.2019
Datum proběhlé obhajoby:
07.02.2019
Oponenti:
RNDr. Radim Kuba, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Mnohé studie se zabývaly postojem žáků k přírodním vědám jako celku a bylo dokázáno, že se jejich zájem o ně s přibývajícím věkem snižuje. V České republice však tradičně neexistuje předmět, který by sdružoval přírodovědné předměty v jeden. Biologie je zde nejčastěji vyučována jako samostatný předmět, stejně jako chemie a fyzika. Tato práce si proto dává za cíl zjistit postoj žáků gymnázií k biologii a proměnné, které jej ovlivňují. Dotazníkové šetření bude dále zaměřeno také na názor žáků na jednotlivé biologické obory vyučované na gymnáziích.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Students’ attitudes toward science have been extensively studied and it has been showed that their interest decrease with age. However, there is usually no subject "science" in the Czech Republic. Biology is traditionally taught as a separate subject, same as chemistry and physics. Thus, the aim of this study is to examine high school students’ attitude toward biology and variables which affect them. This research will also focus on students’ view of the biology fields taught at high schools.