Koncept rozvoje uměleckého vzdělávání v Karlovarském kraji do roku 2025
Název práce v češtině: | Koncept rozvoje uměleckého vzdělávání v Karlovarském kraji do roku 2025 |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The concept of the development of art education in the Karlovy Vary Region 2025 |
Klíčová slova: | Celoživotní vzdělávání, umělecké vzdělávání, kompetence, kvalita, osobní rozvoj, realizace, motivace, studium, koncept, vize |
Klíčová slova anglicky: | Lifelong education, arts education, competencies, quality, personal development, implementation, motivation, learning, concept, vision |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Michaela Tureckiová, MBA, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 31.03.2016 |
Datum zadání: | 05.09.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 29.05.2018 13:00 |
Místo konání obhajoby: | Myslíkova 7, Praha 1, M209, pedagogická laboratoř |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.04.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 29.05.2018 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM) |
Oponenti: | RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA |
Zásady pro vypracování |
Práce bude vypracována v souladu s příslušným opatřením děkana a interními materiály Centra školského managementu.
Cílem bakalářské práce je vytvořit koncept uměleckého vzdělávání v Karlovarském kraji do roku 2025. |
Seznam odborné literatury |
PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. Pedagogický slovník. 3. rozšířené a aktualizo-vané vydání. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-579-2.
Proměny školy, učitele a žáka na přelomu tisíciletí: protokol ze sjezdu učitelů v Brně 30.-31. srpna 2000. Brno: Konvoj, 2001. ISBN 80-7302-016-5. Impulzy pro umělecké vzdělávání v České republice a Německu: sborník příspěvků z konfe-rence (Praha 27.února 2013). Praha: NIPOS, c2013. ISBN 978-80-7068-276-0. Diskuzní forum Umělecké vzdělávání a role kulturních institucí: Praha, 22-23.září 2011, sborník příspěvků. Praha: NIPOS, c2011. ISBN 978-80-7068-012-4. Strategie celoživotního učení ČR. Praha: MŠMT, c2007. ISBN 978-80-254-2218-2. TROJAN, Václav. Pedagogický proces a jeho řízení. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2012. ISBN 978-80-7290-543-0. TROJAN, Václav. Pedagogický proces a jeho řízení. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2012. ISBN 978-80-7290-543-0. Výzkumný ústav pedagogický, Rámcový vzdělávací program pro základní umělecké vzdělá-vání Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy: Národní program rozvoje vzdělávání v České republice Bílá kniha, Ústav pro informace ve vzdělávání, Tauris, Praha 2001, ISBN 80-211-0372-8 [online]. Dostupné na WWW : < http://aplikace.msmt.cz/pdf/bilakniha.pdf > Edgar Faure, Felipe Herrera, Abdul-Razzak Kaddoura, Henri Lopez, Arthur V. Petrovsky, Majid Rahnema, Frederick Champion Ward: Learnign to be [online]. Dostupné na WWW: < http://www.unesco.org/education/pdf/15_60.pdf >. Unesco for the secretariat of the International Consultative Forum on Education for All: World declaration on education for all and framework for action to meet basic learning needs: mezinárodní konference Jomtien, Thailand 5.-9. květen 1990 [online]. Dostupné na WWW: http://www.unesco.org/education/information/nfsunesco/pdf/JOMTIE_E.PDF Unesco: Report to Unesco of the International Commission on Education for the Twentyfirst Century: Learning: The treasure whithin: Mezinárodní komise pro vzdělávání UNESCO 1996 [online]. Dostupné na WWW: http://www.unesco.org/education/pdf/DELORS_E.PDF |