Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 392)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Prohledávání herního stromu ve hře dvou hráčů v počítačových hrách hraných z pohledu herní postavy
Název práce v češtině: Prohledávání herního stromu ve hře dvou hráčů v počítačových hrách hraných z pohledu herní postavy
Název v anglickém jazyce: Adversarial Search in First-Person Shooter Video Game Duels
Klíčová slova: prohledávání herního stromu, hry dvou hráčů, počítačové hry
Klíčová slova anglicky: adversarial search, duels, video games, first-person shooters
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 02.11.2016
Datum zadání: 02.11.2016
Datum potvrzení stud. oddělením: 19.12.2016
Datum a čas obhajoby: 06.09.2018 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:19.07.2018
Datum odevzdání tištěné podoby:19.07.2018
Datum proběhlé obhajoby: 06.09.2018
Oponenti: RNDr. Martin Pergel, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout a otestovat algoritmy pro minimalizaci či maximalizaci šance pro setkání se s nepřítelem v rámci souboje dvou hráčů v aréně 3D počítačových her hraných z pohledu herní postavy. Pro testování se předpokládá využití platformy Pogamut a prostředí hry Unreal Tournament 2004.
Seznam odborné literatury
RUSSEL, Stuart J. and NORVIG, Peter, 2010. Artificial Intelligence: A Modern Approach. 3rd. Upper Saddle River: Prentice Hall. ISBN 978-0-13-604259-4.
RASMUSSEN, Rune, 2008. A Game Theory Approach to High-Level Strategic Planning in First Person Shooters. In: Proceedings of the 5th Australasian Conference on Interactive Entertainment. p. 51–54.
LAIRD, John E., 2001. It Knows What You'Re Going to Do: Adding Anticipation to a Quakebot. In: Proceedings of the Fifth International Conference on Autonomous Agents. p. 385-392.
ČERNÝ, Martin, 2016. Reducing Complexity of AI in Open-World Games by Combining Search-based and Reactive Techniques. PhD Thesis. Charles University in Prague.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK