Procedurální generování měst ve 3D
Název práce v češtině: | Procedurální generování měst ve 3D |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Procedural generation of cities in 3D |
Klíčová slova: | procedurální generování obsahu, města, 3D |
Klíčová slova anglicky: | procedural content generation, města, 3D |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 02.11.2016 |
Datum zadání: | 02.11.2016 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 19.12.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 20.06.2017 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 16.05.2017 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 19.05.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.06.2017 |
Oponenti: | RNDr. Jan Beneš, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je adaptace zvoleného algoritmu pro generování měst pro 3D prostředí. Součástí práce je evaluace možností využití algoritmu pro počítačové hry a vizualizace vygenerovaných měst za pomocí volně dostupných 3D modelů budov. |
Seznam odborné literatury |
Russel & Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach, 3rd Prentice Hall Press Upper Saddle River, NJ, USA ©2009, ISBN:0136042597 9780136042594
Noor Shaker, Gillian Smith and Georgios N. Yannakakis: Evaluating content generators. In: Procedural Content Generation in Games: A Textbook and an Overview of Current Research. Springer. ISBN 978-3-319-42714-0. (2016) Weber B., Müller P., Wonka P., Gross M.: Interactive geometric simulation of 4D cities. Computer Graphics Forum (Proceedings of Eurographics 2009) 28 (April 2009), pp 481–492. |