Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 392)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Procedurální generování měst ve 3D
Název práce v češtině: Procedurální generování měst ve 3D
Název v anglickém jazyce: Procedural generation of cities in 3D
Klíčová slova: procedurální generování obsahu, města, 3D
Klíčová slova anglicky: procedural content generation, města, 3D
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 02.11.2016
Datum zadání: 02.11.2016
Datum potvrzení stud. oddělením: 19.12.2016
Datum a čas obhajoby: 20.06.2017 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2017
Datum odevzdání tištěné podoby:19.05.2017
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2017
Oponenti: RNDr. Jan Beneš, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je adaptace zvoleného algoritmu pro generování měst pro 3D prostředí. Součástí práce je evaluace možností využití algoritmu pro počítačové hry a vizualizace vygenerovaných měst za pomocí volně dostupných 3D modelů budov.
Seznam odborné literatury
Russel & Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach, 3rd Prentice Hall Press Upper Saddle River, NJ, USA ©2009, ISBN:0136042597 9780136042594
Noor Shaker, Gillian Smith and Georgios N. Yannakakis: Evaluating content generators. In: Procedural Content Generation in Games: A Textbook and an Overview of Current Research. Springer. ISBN 978-3-319-42714-0. (2016)
Weber B., Müller P., Wonka P., Gross M.: Interactive geometric simulation of 4D cities. Computer Graphics Forum (Proceedings of Eurographics 2009) 28 (April 2009), pp 481–492.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK