Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Indikace miskoncepcí žáků v přírodovědných předmětech
Název práce v češtině: Indikace miskoncepcí žáků v přírodovědných předmětech
Název v anglickém jazyce: Indication of pupils´ misconceptions in science
Klíčová slova: indikátory, žákovské miskoncepce, přírodovědné předměty
Klíčová slova anglicky: indicators, pupils´misconceptions, science
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Svatava Janoušková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 21.10.2016
Datum zadání: 24.10.2016
Datum odevzdání elektronické podoby:02.01.2019
Datum proběhlé obhajoby: 07.02.2019
Oponenti: Mgr. Karolína Kotvaltová Sezemská, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se bude zabývat miskoncepcemi, které si žáci vytvářejí v přírodovědných předmětech a jejich setrváním či vymizením poté, co absolvují výklad dané látky. Student na základě literární rešerše vytipuje miskoncepce v oboru jeho zájmu. Tyto vybrané miskoncepce zpracuje do podoby didaktického testu, aby ověřil jejich existenci u žáků. Po výkladu aplikuje další didaktický test, který ověří, zda miskoncepce u žáků přetrvali, či nikoli.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis deals with pupils´ misconceptions in science and their persistence after the teachers´ instructions. Based on the literature review a student will select the common misconceptions in the particular theme. The selected misconceptions will be a core of a didactic test. The didactic test will the student apply before and after the teachers instructions to reveal the changes in pupils’ misconceptions.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK