Kvalitativní analýza a tvorba vzdělávacích videí pro výuku chemie online
Název práce v češtině: |
Kvalitativní analýza a tvorba vzdělávacích videí pro výuku chemie online |
Název v anglickém jazyce: |
Qualitative analysis and making of online educational videos for teaching chemistry |
Klíčová slova: |
Vzdělávací video, YouTube, výuka chemie, samostudium |
Klíčová slova anglicky: |
Educational video, YouTube, Teaching chemistry, self-eduaction |
Akademický rok vypsání: |
2016/2017 |
Typ práce: |
diplomová práce |
Jazyk práce: |
čeština |
Ústav: |
Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280) |
Vedoucí / školitel: |
RNDr. Pavel Teplý, Ph.D. |
Řešitel: |
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: |
14.11.2016 |
Datum zadání: |
14.11.2016 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 17.08.2018 |
---|
Datum proběhlé obhajoby: |
19.09.2018 |
Oponenti: |
doc. RNDr. Petr Šmejkal, Ph.D. |
|
|
|
|
|
|
Předběžná náplň práce |
Analýza současné situace a návrh možností zapojení youtube do výuky a popularizace chemie. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Analysis of the current situation and suggestions for youtube involvement in chemistry education and popularization. |