Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace firmy Preciosa Lighting
Název práce v češtině: Marketingová komunikace firmy Preciosa Lighting
Název v anglickém jazyce: Marketing Communication of Company Preciosa Lighting
Klíčová slova: Marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, B2B marketingová komunikace, digitální éra, sociální média, Preciosa Lighting, budování značky, tradice
Klíčová slova anglicky: Marketing communication, integrated marketing communication, B2B marketing communication, digital age, social media, Preciosa Lighting, brand building, tradition
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 28.06.2016
Datum zadání: 28.06.2016
Datum a čas obhajoby: 13.06.2018 08:00
Datum odevzdání elektronické podoby:11.05.2018
Datum proběhlé obhajoby: 13.06.2018
Oponenti: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
WERTIME, Kent. a Ian FENWICK. DigiMarketing. Hoboken, NJ, 2008. ISBN 978-0-470-82231-9.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd., 1. vyd. [Grada Publishing]. Praha: Grada, c2001. Profesionál. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5
KOTLER, Philip., Hermawan KARTAJAYA a Iwan. SETIAWAN. Marketing 3.0: from products to customers to the human spirit. Hoboken, N.J.: Wiley, c2010. ISBN 978-0-470-59882-5.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. Expert (Grada). ISBN 80-247-0254-1.
OGDEN, James R. Developing a creative and innovative integrated marketing communications plan: a working model. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, c1998. ISBN 978-0137783335.
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu. V Plzni: ZČU, 2015. ISBN 978-80-261-0573-2.
PICKTON, David a Amanda BRODERICK. Integrated marketing communications. 2nd ed. Upper Saddle River, N.J: Prentice Hall Financial Times, 2005. ISBN 978-027-3676-454.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-802-4746-708.
54
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
GRUNIG, J., E., HUNT, T.: Managing Public Relations. 1 ed. Belmont: Thompson. 1984. ISBN: 80-003-0583-37-3.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-802-4735-412
KOTLER, Philip a Fernando TRÍAS DE BES MINGOT. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-0921-x.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7
YOUNG, Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha, 2018. ISBN 978-80-256-2159-2.
QUESENBERRY, Keith A. Social media strategy: marketing and advertising in the consumer revolution. Lanham: Rowman & Littlefield Publishers, 2016. ISBN 978-1442251533.
55
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Brno: Zoner Press, 2008. Encyklopedie Zoner Press. ISBN 978-80-86815-93-0.
LANGHAMER, Antonín a Vlastimil VONDRUŠKA. České sklo: tradice a současnost. Nový Bor: Crystalex, 1992. ISBN 859-55-7655-364-9.
LANGHAMER, Antonín. Legenda o českém skle. Zlín: Tigris, 1999. ISBN 80-860-6202-3.
STRAUSS, Anselm L. a Juliet CORBIN. Základy kvalitativního výzkumu: postupy a techniky metody zakotvené teorie. Brno: Sdružení Podané ruce, 1999. SCAN. ISBN 80-858-3460-X.
YIN, Robert K. Case study research: design and methods. 4th ed. Los Angeles, Calif.: Sage Publications, c2009. ISBN 978-141-2960-991.
YIN, Robert K. Case study research: design and methods. Fifth edition. Los Angeles: SAGE, 2014. ISBN ISBN978-1-4522-4256-9.
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-485-4.
VODÁKOVÁ, Alena; PETRUSEK, Miloslav. Velký sociologický slovník. Praha: Karolinum, 1996. ISBN ISBN 80-7184-310-5.
MILLER, Michael. B2B digital marketing. Indianapolis, Ind., USA: Que, c2012. ISBN 07-897-4887-8,
BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP – In-store komunikace v praxi: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje [online]. Praha: Grada, 2009 [cit. 2018-04-29]. Manažer. ISBN 978-80-247-2840-7
Předběžná náplň práce
Práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci firmy Preciosa Lighting s cílem zjistit, jak tradiční zavedená firma odpovídá na aktuální trendy marketingové komunikace v internetovém prostředí. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingu, internetového marketingu, integrované marketingové komunikace a jejích nástrojů jak v off-line tak především v on-line prostředí. Čtenář je uveden do kontextu českého sklářského průmyslu a seznámen se situací firmy Preciosa Lighting. V praktické části jsou položeny výzkumné otázky a vysvětlena metoda výzkumu, kterou je případová studie. V rámci sběru dat byly použity techniky kvalitativního výzkumu. Rozhovory se zástupci marketingového oddělení firmy Preciosa Lighting přinesly stěžejní informace, které byly doplněny pozorováním digitálních médií a firmou poskytnutých materiálů. Na základě analýzy těchto materiálů byly zodpovězeny výzkumné otázky. V závěru autorka přichází se shrnutím získaných dat a doporučením na zlepšení některých prvků marketingové komunikace.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis is focused on marketing communication of the company Preciosa Lighting. Its aim is to find out how such traditional established company responds to the current trends of marketing communication in the Internet environment. The theoretical part explains the terms of marketing, Internet marketing, Integrated marketing communication and its tools in off-line but especially in on-line environment. For better understading the context of the topic the Czech glass industry is presented and the reader is apprized with the situation of the company Preciosa Lighting. In the practical part there are research questions asked and the research method which is a case study, is explained. Qualitative research techniques were used for collecting data which were then analysed. Interviews with Preciosa Lighting's marketing department have provided key information that has been complemented by the observation of digital media and the materials provided by the company. Based on the analysis of these materials, the research questions were answered. In conclusion, the author comes up with a summary of the data obtained and a recommendation to improve some elements of marketing communication of Preciosa Lighting.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK