Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vývoj komunikační strategie značky LaFormela od jejího založení do současnosti
Název práce v češtině: Vývoj komunikační strategie značky LaFormela od jejího založení do současnosti
Název v anglickém jazyce: Communication Strategy Development of LaFormela Brand from the Establishment until Today
Klíčová slova: fashion marketing, značka, LAFORMELA, marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační nástroje
Klíčová slova anglicky: fashion marketing, brand, LAFORMELA, marketing mix, marketing communication, communication tools
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 28.06.2016
Datum zadání: 28.06.2016
Datum a čas obhajoby: 14.06.2018 08:00
Datum odevzdání elektronické podoby:11.05.2018
Datum proběhlé obhajoby: 14.06.2018
Oponenti: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
AAKER, David A. Building strong brands. New York: Free Press, c1996. ISBN
9780029001516.
AIREY, David. Logo design love: a guide to creating iconic brand identities. Berkeley,
CA: New Riders, c2010. Voices that matter. ISBN 978-0321660763.
BARNARD, Malcolm. Fashion theory: an introduction. London: Routledge, 2014. ISBN
978-0415496216.
BAINES, Paul, John EGAN a Frank JEFKINS. Public relations: contemporary issues and
techniques. Amsterdam [u.a.]: Elsevier Butterworth-Heineman, 2004. ISBN
9780750657242.
DAVID A. AAKER. Brand relevance making competitors irrelevant. San Francisco, Calif:
Jossey-Bass, 2013. ISBN 9780470922590.
EASEY, Mike. Fashion marketing. 3rd ed. Ames, Iowa: Wiley-Blackwell, 2009. ISBN
9781405139533.
FERRELL, O. C. a Michael D. HARTLINE. Marketing strategy: text and cases. 6th ed.
Mason, OH: South-Western/Cengage Learning, c2014. ISBN 978-1285073040.
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert (Grada).
ISBN 9788024750224.
HINES, Tony. a Margaret. BRUCE. Fashion marketing: contemporary issues. 2nd ed.
Boston: Butterworth-Heinemann, 2007. ISBN 9780750668972.
HOOLEY, Graham J., Nigel. PIERCY a Brigitte. NICOULAUD. Marketing strategy and
competitive positioning. 4th ed. New York: FT Prentice Hall, 2008. ISBN 978-
44
0273706977.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha:
Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN isbn978-80-247-4670-8.
KALKA, Jochen a Florian ALLGAYER. Marketing podle cílových skupin: [jak žijeme, co
kupujeme, čím se řídíme]. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 9788025116173.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na
našem trhu. Praha: Grada, 2011. ISBN isbn9788024735412.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. Praha: Grada, 2007. Expert (Grada).
ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007.
ISBN 978-80-247-1359-5.
KŘÍTKOVÁ, Soňa a Petra KOUDELKOVÁ. Ekonomická žurnalistika. Praha:
Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2015. ISBN 978-80-245-2129-9.
LEA-GREENWOOD, Gaynor. Fashion marketing communications. Chichester: John
Wiley & Sons, 2013. ISBN 9781405150606.
LIPOVETSKY, Gilles. Říše pomíjivosti: móda a její úděl v moderních společnostech. V
českém jazyce vyd. 2. Přeložil Martin POKORNÝ. Praha: Prostor, 2010. Střed (Prostor).
ISBN 9788072602292.
MOORE, Gwyneth. Fashion promotion: building a brand through marketing and
communication. Lausanne, Switzerland: AVA Academia, 2012. Basics fashion
management, 2. ISBN 9782940411870.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová
komunikace. Praha: Grada, 2003. Expert (Grada). ISBN 8024702541.
45
POSNER, Harriet. Marketing fashion. London: Laurence King, 2011. ISBN
9781856697231.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha:
Grada, 2010. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
SIMMEL, Georg. Peníze v moderní kultuře a jiné eseje. Vyd. 2. Praha: Sociologické
nakladatelství, 2006. Klas (Sociologické nakladatelství). ISBN 80-86429-59-8.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha:
Grada, 2009. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2866-7.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha:
Grada, 2003. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
TUNGATE, Mark. Fashion brands: branding style from Armani to Zara. 3. ed. London:
Kogan Page, 2012. ISBN 0749464461.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. Expert
(Grada). ISBN 9788024727905.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada, 2009. Manažer.
ISBN 978-80-247-2049-4.
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce práce ,,Vývoj komunikační strategie značky LAFORMELA od
založení do současnosti” je věnována analýze vývoje komunikační strategie značky
LAFORMELA, založené v roce 2010 a v současnosti vedené duem designérů Miroslavou
Kohutiarovou a Antonínem Soukupem.
Hlavním cílem práce je analyzovat komunikační nástroje, které během sledovaného
období mezi lety 2010 a 2018 značka začala používat. Autor tyto nástroje kriticky je
hodnotí a navrhuje funkční řešení, které by využívání těchto nástrojů zefektivnilo.
Práce se skládá z pěti kapitol. V první kapitole se autor věnuje definici termínů
móda a fashion marketing. V druhé kapitole se zaměřuje na marketingovou teorii značky a
aplikuje ji na značku LAFORMELA. Představuje její aspekty, které doplňuje SWOT
analýzou a navazující maticí EFE. Ve třetí kapitole se zaměřuje na marketingový mix
značky. Čtvrtá kapitola je věnována komunikační strategii značky. Autor v této kapitole
definuje jednotlivé komunikační nástroje, které kriticky hodnotí, a doplňuje je milníky,
které ve vývoji značky považuje za významné. V poslední kapitole autor na zkoumá
výsledky obsahové analýzy a odpovídá na předem stanovené výzkumné otázky, které
doplňuje komunikačním doporučením.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis “Communication Strategy Development of LAFORMELA
Brand from the Establishment until Today” focuses on the analysis of communication
strategy development of a Czech brand, LAFORMELA, founded in 2010 and currently led
by a designer duo – Miroslava Kohutiarová and Antonín Soukup.
The main objective of the thesis is to analyse communication tools that the brand
started using over the analysed period between 2010-2018. The author of the thesis
critically reviews all the used tools and proposes several improvements that could make
usage of the tools more effective.
The thesis consists of five chapters. In the first chapter, the author focuses on the
definition of fashion and fashion marketing. The second chapter is dedicated to the
marketing brand theory and its application on the LAFORMELA brand itself. In this
chapter, the author presents its aspects and connects them with a SWOT analysis and an
EFE matrix. In the third chapter, the author studies the brand’s marketing mix. The fourth
chapter is focused on the communication strategy. The author also defines particular
communication tools, critically reviews them and specifies several milestones, which are in
his opinion, significant in the brand’s history. In the last chapter, the author examines
results of the content analysis, answers research questions and presents efficient
communication suggestions.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK