Deskriptivní analýza marketingové komunikace módního domu Burberry
Název práce v češtině: | Deskriptivní analýza marketingové komunikace módního domu Burberry |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Description of Burberry marketing communication |
Klíčová slova: | Burberry; marketingová komunikace; komunikace luxusních značek; fashion marketing; digitální komunikace |
Klíčová slova anglicky: | Burberry; marketing communication; luxury brand communication; fashion marketing; digital communication |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Martin Maxa |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 24.06.2016 |
Datum zadání: | 24.06.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 20.06.2017 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H108, Hollar - místn. č. 108 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 19.05.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.06.2017 |
Oponenti: | doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D. |
Kontrola URKUND: | ![]() |
Seznam odborné literatury |
COPE, Jon. a Dennis MALONEY. Fashion promotion in practice. London: Bloomsbury Publishing, 2016. ISBN 978-1-4725-6892-2. CUTLIP, Scott M., Allen H. CENTER a Glen M. BROOM. Effective public relations. 9th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, c2006. ISBN 01-300-8200-7. DANZIGER, Pamela N. Why people buy things they don't need: understanding and predicting consumer behavior. Chicago: Dearborn Trade Pub., 2004. ISBN 07-931-8602-1. EASEY, Mike. Fashion marketing. 3rd ed. Ames, Iowa: Wiley-Blackwell, 2009. ISBN 978-1-4051-3953-3. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0. HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5022-4. JACKSON, Tim a David SHAW. Mastering fashion marketing. New York: Palgrave Macmillan, 2009. ISBN 978-1-4039-1902-1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8. KÁBRT, Jan. Latinsko-český slovník. Praha: Leda, 2000. ISBN 80-859-2782-9. KAPFERER, Jean-Noël. a Vincent. BASTIEN. The luxury strategy: break the rules of marketing to build luxury brands. 2nd ed. Philadelphia, PA: Kogan Page, 2012. ISBN 978-074-9464-929. KITSON, Brian. Burberry Days: An Insider's account of the Clothing Business. Londýn: Austin Macauley Publishers, 2016. ISBN 978-1-78629-144-8. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5. LEA-GREENWOOD, Gaynor. Fashion marketing communications. West Sussex: Wiley, 2013. ISBN 978-111-8496-176. MOORE, Gwyneth. Fashion promotion: building a brand through marketing and communication. Lausanne, Switzerland: AVA Academia, 2012. Basics fashion management, 2. ISBN 29-404-1187-5. MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-856-0590-2. POSNER, Harriet. Marketing Fashion. 2. Vydání. Londýn: Laurence King Publishing, 2011. ISBN 978-1-78067-566-4. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8. SIMMEL, Georg. Peníze v moderní kultuře a jiné eseje. Vyd. 2. Praha: Sociologické nakladatelství, 2006. Klas (Sociologické nakladatelství). ISBN 80-864-2959-8. VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2790-5. WILLIAMSON, Judith. Decoding advertisements: ideology and meaning in advertising. Boyars: Distributed by Calder and Boyars, 1978. ISBN 978-071-4526-140. |
Předběžná náplň práce |
Hlavním tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace módního domu Burberry. Cílem práce je analyzovat jednotlivé komunikační kanály a jejich specifika, která značku odlišují od ostatních. V teoretické části se autorka zabývá módním marketingem a představením značky, včetně historického pozadí, marketingového mixu a SWOT analýzy. V praktické části pak autorka analyzuje offline a online komunikační aktivity. V této části se věnuje přístupu značky například k in-store marketingu, eventům nebo sociálním sítím. Součástí práce je také stručné porovnání facebookového profilu značky Burberry a na trhu obdobně postavené značky Chanel.
|
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The main topic of this bachelor thesis is marketing communication of Burberry. The aim of this thesis is to analyse each of the communication channels and its specifics that differentiate the brand from the others. In the first part the author focuses on fashion marketing, the brand itself including its history, marketing mix and SWOT analysis. The second part describes brands approach to its, for example, in-store communication, events or social media strategy. Part of this thesis is also dedicated to brief comparison of Facebook profiles used by Burberry and by Chanel.
|