Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 392)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
SPU a cizí jazyky na nižším sekundárním stupni škol
Název práce v češtině: SPU a cizí jazyky na nižším sekundárním stupni škol
Název v anglickém jazyce: Learning Difficulties and Foreign Language Teaching - Lower Secondary Schools
Klíčová slova: specifické poruchy učení, dyslexie, dysgrafie, dysortografie, výuka cizích jazyků, 2. stupeň ZŠ, jazykové prostředky, řečové dovednosti
Klíčová slova anglicky: specific learning difficulties, dyslexia, dysgraphia, dysorthographia, foreign language teaching, lower secondary schools, language skills and sub-skills
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra francouzského jazyka a literatury (41-KFJL)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 21.06.2016
Datum zadání: 21.06.2016
Datum a čas obhajoby: 12.09.2017 10:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R122, 122, 1. patro, vlevo, mezi toaletami
Datum odevzdání elektronické podoby:14.07.2017
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2017
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Sylva Nováková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavním tématem této diplomové práce je výuka cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni českých základních škol. Teoretická část práce se zabývá popisem těchto poruch, jejich etiologií i jednotlivými projevy se zaměřením na výuku cizích jazyků. Zmíněn je zde i systém vzdělávání těchto žáků na českých školách, který je následně porovnán se systémem francouzským. Praktická část formou dotazníku zjišťuje metody práce učitelů cizích jazyků s těmito žáky na 2. stupni základních škol a pokouší se analyzovat odlišnosti postupu učitelů na školách se specializovanými třídami pro žáky s SPU, školách s rozšířenou výukou jazyků a školách bez specializace.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main theme of this thesis is foreign language teaching to children with specific learning difficulties at Czech lower secondary schools. The theoretical part focuses on the description of these difficulties, their etiology and individual manifestations with regard to teaching foreign languages. Moreover, the Czech educational system concerning these pupils is mentioned and sebsequently compared with the French one. The practical part surveys the methods of foreign language teachers at lower secondary schools while dealing with pupils with learning difficulties and attempts to analyze the differences in the procedures of teachers at schools with classes specialized in the tuition of these children, schools with extensive language teaching and schools with no specialization.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK