Video jako nástroj podporující inkluzi na střední škole
Název práce v češtině: | Video jako nástroj podporující inkluzi na střední škole |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Video as a didactic aid for inclusion on secondary school |
Klíčová slova: | video, nástroj, podpora, inkluze, střední škola |
Klíčová slova anglicky: | video, tool, didactic aid, inclusion, secondary school |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 16.06.2016 |
Datum zadání: | 16.06.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 28.05.2018 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R013B, 013B, Zelená učebna, přízemí, KITTV |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.04.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 28.05.2018 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PhDr. Tomáš Jeřábek, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
• Analýza dostupných našich i zahraničních teoretických materiálů zabývajících se výukovým potenciálem multimediálních výukových materiálů, videa zvláště. Důraz bude kladen na metody implementace a jejich dopad na výukové výsledky se zvláštním zřetelem na společné vzdělávání žáků s rozdílnými předpoklady pro studium.
• Tvorba video-tutoriálů – popis použitých nástrojů a metodiky tvorby jako návod pro případné zájemce o realizaci podobných postupů. • Realizace akčního výzkumu založeného na experimentu, při němž budou pro jeden tematický celek ve výuce ICT vytvořeny video-tutoriály, tyto budou kontrolovaně nasazeny ve výuce s využitím různých metod a budou měřeny výsledky. Experiment bude zahrnovat žáky se specifickými potřebami a bude obsahovat porovnání výsledků stejné skupiny s výukou podobného tematického celku bez využití videa. • Zpracování získaných dat, vizualizace a rozbor výsledků, doporučení pro budoucí aplikaci podobných metod v praxi. |