Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Video jako nástroj podporující inkluzi na střední škole
Název práce v češtině: Video jako nástroj podporující inkluzi na střední škole
Název v anglickém jazyce: Video as a didactic aid for inclusion on secondary school
Klíčová slova: video, nástroj, podpora, inkluze, střední škola
Klíčová slova anglicky: video, tool, didactic aid, inclusion, secondary school
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV)
Vedoucí / školitel: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 16.06.2016
Datum zadání: 16.06.2016
Datum a čas obhajoby: 28.05.2018 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R013B, 013B, Zelená učebna, přízemí, KITTV
Datum odevzdání elektronické podoby:18.04.2018
Datum proběhlé obhajoby: 28.05.2018
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
• Analýza dostupných našich i zahraničních teoretických materiálů zabývajících se výukovým potenciálem multimediálních výukových materiálů, videa zvláště. Důraz bude kladen na metody implementace a jejich dopad na výukové výsledky se zvláštním zřetelem na společné vzdělávání žáků s rozdílnými předpoklady pro studium.
• Tvorba video-tutoriálů – popis použitých nástrojů a metodiky tvorby jako návod pro případné zájemce o realizaci podobných postupů.
• Realizace akčního výzkumu založeného na experimentu, při němž budou pro jeden tematický celek ve výuce ICT vytvořeny video-tutoriály, tyto budou kontrolovaně nasazeny ve výuce s využitím různých metod a budou měřeny výsledky. Experiment bude zahrnovat žáky se specifickými potřebami a bude obsahovat porovnání výsledků stejné skupiny s výukou podobného tematického celku bez využití videa.
• Zpracování získaných dat, vizualizace a rozbor výsledků, doporučení pro budoucí aplikaci podobných metod v praxi.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK