Jednotná vizuální identita škol
Název práce v češtině: | Jednotná vizuální identita škol |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Unified visual identity of schools |
Klíčová slova: | vizuální, identita, corporate, logo, design |
Klíčová slova anglicky: | visual, identity, corporate, logo, design |
Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Ondřej Neumajer, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 23.06.2015 |
Datum zadání: | 23.06.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 12.09.2016 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R013B, 013B, Zelená učebna, přízemí, KITTV |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.07.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 12.09.2016 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | Mgr. Stanislav Lustig |
Zásady pro vypracování |
- Seznamte se s prameny a informačními zdroji relevantními k problematice vizuální identity organizací, zejména škol
- Porovnejte rozdíly v corporate designu komerčních subjektů a škol. - Zmapujte využití jednotné vizuální identity škol na elektronicky dostupných materiálech z webových prezentací škol - Navrhněte obsah minimálního grafického manuálu pro praktické využití ve školním prostředí |
Seznam odborné literatury |
Při řešení budou využívány primární a sekundárních informačních zdroje, včetně elektronických, dle tematické orientace práce. |
Předběžná náplň práce |
Cílem bakalářské práce je přiblížení problematiky jednotné vizuální identity a zmapování využití jejích prvků ve školním prostředí, porovnání rozdílů corporate designu v komerční oblasti a oblasti školství. Praktickým výstupem je návrh obsahu minimálního grafického manuálu využitelného ve školním prostředí. |