Cílem práce je vytvořit aplikaci pro mobilní operační systém Android, která bude uživateli pomocí rozšířené reality zobrazovat trasu prostřednictvím šipek/bodů. Aplikace bude mít jednak část, v níž bude možné vytvářet novou trasu, jednak část, která umožní použít tuto trasu jiným hráčem ke sledování šipek od počáteční pozice do cílové. V některých bodech bude možné trasu větvit, přičemž zvolená varianta může záviset v případě použití trasy na odpovědi na zadanou otázku nebo být určena jiným způsobem. Při navigaci vždy bude zobrazena jen následující šipka/bod a teprve poté, kdy se hráč dostane k této šipce, odkryje se šipka/bod následující. Hráč tak nebude dopředu vědět, po jaké trase půjde. Součástí aplikace může být i serverová část, která bude umožňovat výměnu vytvořených tras mezi uživateli. Aplikace může dále umožnit soutěžení mezi několika skupinami hráčů.
Seznam odborné literatury
Brothaler, Kevin. OpenGL ES 2 for Android. The Pragmatic Programmers, 2013.