Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Logopedická intervence u dětí předškolního věku z pohledu logopedů
Název práce v češtině: Logopedická intervence u dětí předškolního věku z pohledu logopedů
Název v anglickém jazyce: Logopedic intervention in preschool children from the perspective of speech therapists
Klíčová slova: Logopedická intervence, logopedická prevence, narušená komunikační schopnost, logoped, logopedický asistent, předškolní věk.
Klíčová slova anglicky: Logopedic intervention, Logopedic prevention, Impaired communication ability, Speech therapist, Speech therapists assistant, Preschool age.
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: Mgr. Marie Komorná, Ph.D.
Řešitel: Bc. Lucie Laštovičková - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 11.02.2016
Datum zadání: 11.02.2016
Datum a čas obhajoby: 11.09.2017 08:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:12.07.2017
Datum proběhlé obhajoby: 11.09.2017
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Miroslava Kotvová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá logopedickou intervencí u dětí předškolního věku z pohledu logopedů. Zaměřuje se na spolupráci logopedů s rodiči a dalšími odborníky. V teoretické části je popsán vývoj řeči, nejčastější typy narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku, metody logopedické intervence a systém logopedické péče v České republice. Praktická část prostřednictvím kvalitativního výzkumu popisuje způsoby spolupráce a vymezuje její problematické oblasti. Zjišťuje, jaká je spolupráce mezi logopedy a logopedickými asistenty a jaký význam má logopedická prevence v MŠ.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This Bachelors thesis deals with preschool children logopedic intervention from the point of view of speech therapists. It focuses on the collaboration of speech therapists with parents and other professionals. The theoretical part describes speech development, the most common types of impaired communication skills of pre-school children, methods of speech therapy intervention and the system of speech therapy in the Czech Republic. The practical part describes through qualitative research the ways of cooperation and defines its problematic areas. It also identifies how is the cooperation between speech therapists and speech therapists assistants and the importance of logopedic prevention in kindergartens.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK