Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 393)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Narušená komunikační schopnost u žáků v základní škole speciální
Název práce v češtině: Narušená komunikační schopnost u žáků v základní škole speciální
Název v anglickém jazyce: Pupils with disturbed communications ability at special primary school
Klíčová slova: Řeč;Jazyk; Komunikace; Narušená komunikační schopnost; Mentální retardace; Základní škola speciální; Alternativní a augmentativní komunikace.
Klíčová slova anglicky: Speech; Language; Communication; Disturbed communications ability; Mental retardation; Special primary school; Augmentative and alternative communication.
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 28.01.2016
Datum zadání: 28.01.2016
Datum a čas obhajoby: 29.05.2017 08:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:20.04.2017
Datum proběhlé obhajoby: 29.05.2017
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: Mgr. Marie Mlčková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Ve své bakalářské práci se zabývám narušenou komunikační schopností u žáků na základní škole speciální. V teoretické části se zaměřuji na charakteristiku mentálního postižení, narušené komunikační schopnosti a popisu nejčastějších typů narušené komunikační schopnosti u žáků se středně těžkou a těžkou mentální retardací. Také je zde charakterizována základní škola speciální a alternativní a augmentativní komunikace. V praktické části navrhuji nápravná opatření u žáků s narušenou komunikační schopností. Součástí mé bakalářské práce jsou dvě kazuistiky žáků a rozhovor s jejich rodiči.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The Bachelor thesis is focused on pupils with disturbed communications ability at special primary school. The theoretical part includes characteristics regarding mental disability, disturbed communications ability and describes some of the most typical types of the disturbed communications ability. There are also described special basic school and an Augmentative and alternative communication. I try to propose how we can cure a disturbed communications ability in the practical area. Parts of my bachelor thesis are case reports of two pupils and an interview with their parents.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK