Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Brand equity profesionálního sportovního klubu
Název práce v češtině: Brand equity profesionálního sportovního klubu
Název v anglickém jazyce: Brand equity of professional sport club
Klíčová slova: značka, povědomí o značce, hodnota značky, image značky
Klíčová slova anglicky: brand, brand awareness, brand equity, brand image
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 23.03.2016
Datum zadání: 11.05.2016
Datum a čas obhajoby: 09.05.2017 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:05.04.2017
Datum odevzdání tištěné podoby:04.04.2017
Datum proběhlé obhajoby: 09.05.2017
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem diplomové práce je zjistit, jak se český fotbalový klub z nejvyšší soutěže stará o utváření značky a jak tuto značku vnímají fanoušci daného týmu, takzvané brand equity. V návaznosti na téma zjišťuje autorka prostřednictvím marketingového výzkumu vnímání sportovní značky přímými diváky a také eventuální nedostatky na stadionu při fotbalovém utkání. Získané výsledky budou použity pro implementaci řízení značky ve vybraném klubu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main goal of this thesis is to find out how the Czech football club from the top competition takes care of formation of the brand. The next step is how this brand is perceived by the fans of the team, the so-called brand equity. In this context, through marketing research, we find brand's perception by direct viewers and also any shortcomings at the stadium during a football match. The results can be used for the implementation of brand management in this sport club.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK