Evaluace geologického výukového programu a jeho srovnání s výukou ve třídě
Název práce v češtině: | Evaluace geologického výukového programu a jeho srovnání s výukou ve třídě |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The Evaluation of the Geological Educational Program and its Comparison with the Teaching in the Classroom |
Klíčová slova: | geologie, výukový program, evaluace, postoje žáků, BOV, Didaktické centrum geologie Říčany |
Klíčová slova anglicky: | geology, educational program, evaluation, students` attitudes, IBSE, Geology Teaching Center Říčany |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Radka Dvořáková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 27.11.2015 |
Datum zadání: | 27.11.2015 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 28.04.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 07.06.2018 |
Oponenti: | Mgr. Jana Poupová, Ph.D. |
Konzultanti: | Mgr. Kateřina Čiháková |
Předběžná náplň práce |
Cílem této práce je 1) zhodnotit, jestli (případně jak) konkrétní geologický program ovlivní postoj studentů ke geologii a neživé přírodě a 2) tento vliv porovnat s vlivem klasické výuky ve třídě.
Výzkumná otázka zní: Jak ovlivní výukový program (znalosti, dovednosti a) postoje žáků k neživé přírodě v porovnání s klasickou vyučovací hodinou, kde bude probírána stejná látka? |