Tau Ceti f 2 – budovatelská počítačová hra se strategickými prvky
Název práce v češtině: | Tau Ceti f 2 – budovatelská počítačová hra se strategickými prvky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Tau Ceti f 2 – A Creative Computer Game with Strategic Elements |
Klíčová slova: | Stavitelská hra, dynamicky škálovatelné bloky, Unreal Engine |
Klíčová slova anglicky: | Building game, dynamically scalable blocks, Unreal Engine |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 09.11.2015 |
Datum zadání: | 09.11.2015 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 03.12.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2017 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 21.07.2017 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 21.07.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2017 |
Oponenti: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem bakalářské práce je implementace budovatelské hry se strategickými prvky, hranou z pohledu třetí osoby. Hra se odehrává na nehostinné planetě, kde je hráčův úhlavní nepřítel nedostatek zdrojů a superkyselé deště. Hráč začíná v menší budově – zbytek přistávacího modulu kosmické lodi. Dochází mu elektrická energie i kyslík a je na hráči, aby takticky využíval dostupné zdroje, hledal nové možnosti výroby energie a přežil kyselé bouře. Cílem práce není vytvořit dohratelnou hru, spíše proof-of-concept, zda je tento typ hry s uvedenými mechanikami zábavný a má smysl v jejím vývoji pokračovat i nadále. |
Seznam odborné literatury |
•Game Engine Architecture, Jason Gregory, A K Peters/CRC Press 2014
•Programming Game AI By Example, Mat Buckland, Wordware Publishing Inc. 2005 •Game Programming Gems 1 - 7, Charles River Media, 2001 - 2008 |