Hra Dungeon Master pro platformu .NET
Název práce v češtině: | Hra Dungeon Master pro platformu .NET |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Dungeon Master Game for the .NET Platform |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 05.11.2015 |
Datum zadání: | 05.11.2015 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 03.12.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 08.09.2016 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 27.07.2016 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 28.07.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 08.09.2016 |
Oponenti: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem bakalářské práce je provést co nejkompletnější reimplementaci klasické počítačové hry Dungeon Master. Implementace provedená v rámci této práce by měla umět využít datové soubory originální hry Dungeon Master a podporovat maximálně přesně herní mechaniky originální hry - tzn. mělo by být možné hrát herní úrovně původní hry. Kvůli plánu využít výsledek práce ve výuce jazyka C# je třeba, aby byl jazyk C# použit pro implementaci hlavních částí práce. Při tvorbě herního enginu by měl být kladen důraz především na dobrý objektový návrh a na něj navazující možnost rozšíření o herní mechaniky nad rámec této práce. Vizuální složka se od originálu hry může lišit. |
Seznam odborné literatury |
• Mark Michaelis with Eric Lippert: Essential C# 5.0, Addison-Wesley, 2013
• Jeffrey Richter: CLR via C# (3rd Edition), Microsoft Press, February 2010 • Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010 • C# Language Specification 6.0 |