Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Chemie v televizní reklamě na potraviny a její využití pro výuku mediální výchovy
Název práce v češtině:
Chemie v televizní reklamě na potraviny a její využití pro výuku mediální výchovy
Název v anglickém jazyce:
Chemistry in food TV advertising and its use in media education
Klíčová slova:
Chemie, reklama, chemofobie, mediální gramotnost, mediální výchova, pracovní list
Klíčová slova anglicky:
Chemistry, advertising, chemophobia, media literacy, media education, worksheet
Akademický rok vypsání:
2017/2018
Typ práce:
bakalářská práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280)
Vedoucí / školitel:
RNDr. Pavel Teplý, Ph.D.
Řešitel:
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení:
27.06.2017
Datum zadání:
01.02.2018
Datum odevzdání elektronické podoby: 09.05.2019
Datum proběhlé obhajoby:
06.06.2019
Oponenti:
doc. RNDr. Svatava Janoušková, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Analýza použití chemie v reklamě. Příklady správné a nesprávné praxe. Ovlivnění veřejnosti v názoru na chemii pomocí reklamy.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Analysis of the use of chemistry in advertising. Examples of correct and incorrect practices. Influencing public opinion on chemistry through advertising.