Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Chemie v televizní reklamě na potraviny a její využití pro výuku mediální výchovy
Název práce v češtině: Chemie v televizní reklamě na potraviny a její využití pro výuku mediální výchovy
Název v anglickém jazyce: Chemistry in food TV advertising and its use in media education
Klíčová slova: Chemie, reklama, chemofobie, mediální gramotnost, mediální výchova, pracovní list
Klíčová slova anglicky: Chemistry, advertising, chemophobia, media literacy, media education, worksheet
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280)
Vedoucí / školitel: RNDr. Pavel Teplý, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 27.06.2017
Datum zadání: 01.02.2018
Datum odevzdání elektronické podoby:09.05.2019
Datum proběhlé obhajoby: 06.06.2019
Oponenti: doc. RNDr. Svatava Janoušková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Analýza použití chemie v reklamě. Příklady správné a nesprávné praxe. Ovlivnění veřejnosti v názoru na chemii pomocí reklamy.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Analysis of the use of chemistry in advertising. Examples of correct and incorrect practices. Influencing public opinion on chemistry through advertising.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK