Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORT
Název práce v češtině: Marketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORT
Název v anglickém jazyce: Marketing strategy of development of the company MARINE SPORT
Klíčová slova: marketingová strategie, podnikatelský plán,situační analýza, SWOT analýza
Klíčová slova anglicky: marketing strategy, business plan, situation analysis, SWOT analysis
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.10.2015
Datum zadání: 10.10.2015
Datum a čas obhajoby: 04.05.2016 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK,José Martího 31,Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:08.04.2016
Datum odevzdání tištěné podoby:08.04.2016
Datum proběhlé obhajoby: 04.05.2016
Oponenti: Mgr. Markéta Pecinová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem práce je na základě teoretických východisek, vypracovaných analýz a získaných dat vypracovat strategický marketingový plán společnosti, ve kterém je obsažena klíčová marketingová strategie. Ta má podniku pomoci ke zlepšení jeho marketingové situace a ke zlepšení jeho pozice na trhu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main objective of the diploma thesis is prepared a strategic marketing plan based on theoretical assumptions and acquired data and analysis. The marketing plan and key marketing strategy should improve marketing situation and position in the czech market of the company.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK