Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou
Název práce v češtině: Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou
Název v anglickém jazyce: Marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou
Klíčová slova: marketing, marketing sportu, marketing služeb, marketingový mix, SWOT analýza
Klíčová slova anglicky: marketing, sport marketing, marketing of services, marketing mix, SWOT analysis
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 06.10.2015
Datum zadání: 06.10.2015
Datum a čas obhajoby: 03.05.2016 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK,José Martího 31,Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:07.04.2016
Datum odevzdání tištěné podoby:07.04.2016
Datum proběhlé obhajoby: 03.05.2016
Oponenti: Mgr. Markéta Pecinová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou včetně porovnání zjištěných skutečností s teoretickými poznatky. Na základě porovnání je cílem práce navrhnout doporučení pro změny marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou, které by pro ni mohly být přínosné v následujících sezónách.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of the diploma thesis is to analyse marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou. The analysis includes comparison of given information with theoretical acknowledgement. The aim of the diploma thesis is to recommend some changes of marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou that could be helpful in following seasons according to the given comparison.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK