Postavení asistenta pedagoga v běžné třídě
| Název práce v češtině: | Postavení asistenta pedagoga v běžné třídě |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | The status of teaching assistant in an ordinary classroom |
| Klíčová slova: | Asistent pedagoga, podpůrná opatření, inkluzivní a integrativní vzdělávání, žák se speciálně vzdělávacími potřebami. |
| Klíčová slova anglicky: | Teaching assistent, support measures, inclusive and integrative education, pupil with special educational needs. |
| Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
| Typ práce: | bakalářská práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Zdravotní TV a tělovýchovné lékařství (51-500300) |
| Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Klára Daďová, Ph.D. |
| Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
| Datum přihlášení: | 29.09.2015 |
| Datum zadání: | 29.09.2015 |
| Datum a čas obhajoby: | 10.05.2017 09:30 |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 04.04.2017 |
| Datum odevzdání tištěné podoby: | 06.04.2017 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 10.05.2017 |
| Oponenti: | Mgr. Alena Migdauová |
| Konzultanti: | PhDr. Jitka Vařeková, Ph.D., MBA |
- zadáno vedoucím/školitelem