Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza spokojenosti zákaznic šesti vybraných provozoven Expresky a jejich porovnání
Název práce v češtině: Analýza spokojenosti zákaznic šesti vybraných provozoven Expresky a jejich porovnání
Název v anglickém jazyce: Analysis of customer satisfaction in six selected Expreska fitness premises and their natural comparison
Klíčová slova: Spokojenost zákazníka, marketing služeb, fitness služby, SERVQUAL
Klíčová slova anglicky: Customer satisfaction, marketing services, fitness services, SERVQUAL
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Pedagogika, psychologie a didaktika (51-400200)
Vedoucí / školitel: PhDr. Libor Flemr, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 11.09.2015
Datum zadání: 11.09.2015
Datum a čas obhajoby: 09.09.2016 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK,José Martího 31,Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:23.08.2016
Datum odevzdání tištěné podoby:23.08.2016
Datum proběhlé obhajoby: 09.09.2016
Oponenti: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK