Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza firemní kultury ČEZ a.s.
Název práce v češtině: Analýza firemní kultury ČEZ a.s.
Název v anglickém jazyce: Analysis of Corporate culture of ČEZ a.s.
Klíčová slova: Firemní kultura, korporátní komunikace, nástroje interní komunikace, podniková strategie, image podniku, ČEZ a.s., řízení kultury, interní branding, public relations.
Klíčová slova anglicky: Corporate Culture, Corporate Communications, Internal Communications Tools, Corporate Strategy, Corporate Image, ČEZ, Culture Management, Internal Branding, Public Relations.
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 22.06.2015
Datum zadání: 22.06.2015
Datum a čas obhajoby: 14.06.2016 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H012, 12, Hollar - místn. č. 012
Datum odevzdání elektronické podoby:13.05.2016
Datum proběhlé obhajoby: 14.06.2016
Oponenti: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
AAKER, David. Aaker on branding: 20 principles that drive success. New York City, NY: Morgan James Pub., 2014. ISBN 978-161-4488-705.
ARGENTI, Paul A. Corporate communication. Burr Ridge, Ill.: Irwin, c1994. ISBN 02-560-5705-2.
BEDRNOVÁ, Eva a Ivan NOVÝ. Psychologie a sociologie řízení. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-726-1064-3.
FREEMAN, R. Edward. Strategic Management: A Stakeholder Approach. Cambridge University Press, 2010
HALADA, Jan (ed.). Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. První vydání. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015. ISBN 978-80-246-3075-5.
HERBST, D.: Corporate Identity. Cornelsen Verlag, Berlin 2006
KEŘKOVSKÝ, Miloslav a Oldřich VYKYPĚL. Strategické řízení: teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C.H. Beck, 2006. C.H. Beck pro praxi. ISBN 80-717-9453-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, c2004. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 3.0: from products to customers to the human spirit. Hoboken, N.J.: John Wiley, 2010. ISBN 9780470598825.
KULHAVY, Ernest. Skici k marketingu. Praha: Victoria Publishing, 1993. ISBN 80-856-0561-9.
MOTSCHNIG, Renate a Ladislav NYKL. Komunikace zaměřená na člověka: rozumět sobě i druhým. Praha: Grada, 2011. Psyché (Grada). ISBN 978-80-247-3612-9.
NĚMEC, Petr, 1993. Public relations – Zásady komunikace s veřejností. 1. vydání. Praha: Management Press, 114 s. ISBN 80-85603-26-8 

PLAMÍNEK, Jiří. Vedení lidí, týmů a firem: praktický atlas managementu. 3., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2008, 204 s. Manažer. ISBN 978-80-247-2448-5.
PORTER, Michael E. Konkurenční strategie: Metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-856-0511-2.
QUIRKE, Bill. Making the connections: using internal communication to turn strategy into action. 2nd ed. Burlington, VT: Ashgate, c2008. ISBN 978-056-6087-806.
STEJSKALOVÁ, Dita. Strategie firemní komunikace. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-178-2.
SMITH, Lyn a Pamela MOUNTER. 2008. Effective internal communication. 2nd ed. Philadelphia: Kogan Page, xiv, 274 p. ISBN 07-494-5265-X.
SVOBODA, Václav, 2006. Public relations moderně a účinně. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 244 s. ISBN 80-247-0564-8 

ŠIGUT, Zdeněk. Firemní kultura a lidské zdroje. Vyd. 1. Praha: ASPI, 2004. Lidské zdroje. ISBN 80-735-7046-7.
VAN AUDENHOVE, Leo. Expert Interviews and Interview Techniques for Policy Analysis. Brussel : Vrije Universitet, 2007.
VISSER, Wayne. The age of responsibility: CSR 2.0 and the New DNA of business. Journal of business systems, governance and ethics, 2010, 5.3: 7.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012, 324 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8.
VÝROST, Jozef a Ivan SLAMĚNÍK. Sociální psychologie. 2., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2008. Psyché (Grada). ISBN 978-80-247-1428-8.
WAGNEROVÁ, Irena. Psychologie práce a organizace: nové poznatky. Praha: Grada, 2011, 155 s. Psyché (Grada). ISBN 978-80-247-3701-0.


HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Vyd. 1. Praha: Portál, 2005, 407 s. ISBN 80-7367-040-2. dostupné z: http://is.vsfs.cz/el/6410/zima2013/B_KV/um/Jan-Hendl-Kvalitativni-vyzkum.pdf
HUTAR, Zbyněk. Klára GAJDUŠKOVÁ, ČS: CSR je návratná investice, i když třeba ne finanční. In: CFOWorld [online]. [cit. 2016-03-06]. Dostupné z: http://cfoworld.cz/financni-sluzby/klara-gajduskova-cs-csr-je-navratna-investice-i-kdyz-treba-ne-financni-1843
KŘÍŽ, Ladislav. ČEZ mění organizační strukturu. Pro média [tisková zpráva]. Údaje o vydání [10. 4. 2016]. Dostupné z www: https://www.cez.cz/cs/pro-media/tiskove-zpravy/4629.html
RUCK, Kevin a Heather YAXLEY. Tracking the rise and rise of internal communication from the 1980s. In: Exploring Internal Communication [online]. [cit. 2016-03-05]. Dostupné z: http://www.exploringinternalcommunication.com/wp-content/uploads/2013/07/Tracking-the-rise-and-rise-of-internal-communication-from-the-1980s-FINAL.pdf
ZADRAŽILOVÁ, Dana. Společenská odpovědnost podniků jako zdroj konkurenční výhody? Acta Oeconomica Pragensia [online]. 2008, 2008(3), 103-109 [cit. 2016-03-06]. DOI: 10.18267/j.aop.112. ISSN 0572-3043. Dostupné z: http://www.vse.cz/aop/112
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK