Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha
Název práce v češtině:
Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha
Název v anglickém jazyce:
The effect of the use of sports celebrities as the reference group on the buying preferences of the young generation in the Prague region
Klíčová slova:
Sportovní celebrita, generace Y, nákupní preference, marketingová komunikace, značka
Klíčová slova anglicky:
Sports celebrity, Generation Y, buying preferences, marketing communication, brand
Akademický rok vypsání:
2014/2015
Typ práce:
disertační práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Management (51-400110)
Vedoucí / školitel:
doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel:
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení:
11.06.2015
Datum zadání:
21.06.2015
Datum a čas obhajoby:
27.02.2017 00:00
Místo konání obhajoby:
UK FTVS
Datum odevzdání elektronické podoby: 17.11.2016
Datum odevzdání tištěné podoby: 16.11.2016
Datum proběhlé obhajoby:
27.02.2017
Oponenti:
prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.
doc. PhDr. Ing. Aleš Gregar, CSc.
Předběžná náplň práce
Tato disertační práce je zaměřena na zkoumání vlivu sportovních osobností využitých v marketingové komunikaci jako názorových vůdců, a tedy jako referenční skupiny, na nákupní chování spotřebitelů. Výzkum se orientuje na tzv. „Generaci Y“. Tato generace není zatím jednoznačně vymezena, jedná se však o jedince narozené v 80. v 90. letech 20. století.