Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Problémy začínajících učitelů na různých typech středních škol
Název práce v češtině: Problémy začínajících učitelů na různých typech středních škol
Název v anglickém jazyce: Problems which are being encountered by beginning teachers at different types of high school
Klíčová slova: Začínající učitel, střední škola, gymnázium, odborná škola, teorie, praxe
Klíčová slova anglicky: Beginning teachers, High school, Secondary grammar school, Technical high school, Trade school, Theory, Reality
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 06.02.2015
Datum zadání: 06.02.2015
Datum a čas obhajoby: 16.09.2016 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:15.04.2016
Datum proběhlé obhajoby: 16.09.2016
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Daniela Nováková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Formulace problému, který bude v práci řešen:
V práci bude autorka zjišťovat, s jakými problémy se setkávají začínající učitelé na středních školách, nejprve z teoretického hlediska a posléze z praktického.
Cíl práce: zjistit problémy, se kterými se setkává začínající učitel na různých typech středních škol a analyzovat jejich případné odlišnosti.
Seznam odborné literatury
PODLAHOVÁ, L. První kroky učitele. Praha: Triton, 2004. ISBN 80-7254-474-8.
PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. 5., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Portál, 2013, 483 s. ISBN 978-80-262-0456-5.
PRŮCHA, J. Učitel, Současné poznatky o profesi. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-621-7.
ŠIMONÍK, O. Začínající učitel. Brno: Masarykova univerzita, 1995. ISBN 80-210-0944-6.
URBÁNEK, P. Vybrané problémy učitelské profese: Aktuální analýza. Liberec: TUL, 2005. ISBN 80-7083-942-2.
Předběžná náplň práce
Struktura práce:
Teoretická část - vymezení pojmu začínající učitel, střední škola, druhy SŠ, dále problémy, se kterými se začínající učitel může setkat.
Empirická část - rozhovory se začínajícími učiteli na středních školách, jejich analýza, vyhodnocení.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK