Systém rozpoznávání řeči dostupný v cloud (http://demo.cloudasr.com/) umožňuje efektivní a jednoduchý přístup k technologii automatického rozpoznávání řeči. Pro jeho další zlepšování hledáme vhodné využití. Jednou z rozumných možností se nabízí ve webových hrách, kdy uživatel neovládá hru jenom pomocí klávesnice, myši, nebo gest, ale také pomocí hlasu. Jednou z typických možností využití rozpoznávání je v hrach zaměřených například na výkuku jazyků. Tématem práce bude navrhnout a implementovat jednu složitější, nebo několik jednodušších her s hlasovým ovládáním. Použité technologie v této budou zejména Javascript, HTML5, WebRTC, WebAudio, a Python.
Seznam odborné literatury
Psutka, J. and Müller, L. and Matoušek, J. and Radová, V. : Mluvíme s počítačem česky. p. 752, Academia, Prague, 2006.
C. M. Bishop, Pattern Recognition and Machine Learning, vol. 4, no. 4. Springer, 2006, p. 738.