Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vývoj hlasově ovládaných webových her pomocí CloudASR
Název práce v češtině: Vývoj hlasově ovládaných webových her pomocí CloudASR
Název v anglickém jazyce: Development of speech enabled web games using CloudASR
Klíčová slova: automatické rozpoznávání řeči, ASR, hry, web, HTML5, Javascript
Klíčová slova anglicky: automatic speech recognition, ASR, games, web, HTML5, Javascript
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav formální a aplikované lingvistiky (32-UFAL)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Filip Jurčíček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 06.02.2015
Datum zadání: 07.02.2015
Datum potvrzení stud. oddělením: 20.05.2015
Datum a čas obhajoby: 15.06.2015 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:19.05.2015
Datum odevzdání tištěné podoby:22.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 15.06.2015
Oponenti: doc. Mgr. Barbora Vidová Hladká, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Systém rozpoznávání řeči dostupný v cloud (http://demo.cloudasr.com/) umožňuje efektivní a jednoduchý přístup k technologii automatického rozpoznávání řeči. Pro jeho další zlepšování hledáme vhodné využití. Jednou z rozumných možností se nabízí ve webových hrách, kdy uživatel neovládá hru jenom pomocí klávesnice, myši, nebo gest, ale také pomocí hlasu. Jednou z typických možností využití rozpoznávání je v hrach zaměřených například na výkuku jazyků. Tématem práce bude navrhnout a implementovat jednu složitější, nebo několik jednodušších her s hlasovým ovládáním. Použité technologie v této budou zejména Javascript, HTML5, WebRTC, WebAudio, a Python.
Seznam odborné literatury
Psutka, J. and Müller, L. and Matoušek, J. and Radová, V. : Mluvíme s počítačem česky. p. 752, Academia, Prague, 2006.
C. M. Bishop, Pattern Recognition and Machine Learning, vol. 4, no. 4. Springer, 2006, p. 738.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK