Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Artificial Intelligence for Quoridor Board Game
Název práce v češtině: Umělá inteligence pro hru Quoridor
Název v anglickém jazyce: Artificial Intelligence for Quoridor Board Game
Klíčová slova: umělá inteligence, Monte-Carlo Tree Search, desková hra Quoridor
Klíčová slova anglicky: artificial inteligence, Monte-Carlo Tree Search, Quoridor board game
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 01.12.2014
Datum zadání: 01.12.2014
Datum potvrzení stud. oddělením: 12.12.2014
Datum a čas obhajoby: 09.09.2015 11:00
Datum odevzdání elektronické podoby:30.07.2015
Datum odevzdání tištěné podoby:31.07.2015
Datum proběhlé obhajoby: 09.09.2015
Oponenti: RNDr. Martin Černý
 
 
 
Zásady pro vypracování
The aim of this work is to design an artificial intelligence for Sector 66, which is a board game base on Quoridor.
The Artificial intelligence will be based on the Monte Carlo Tree Search or other suitable algorithm. The artificial intelligence should be usable for up to 4 players and should deal with a big branching factor of Quoridor/Sector 66 game.
The game and the artificial intelligence will be developed using .NET platform, XNA and C#. The core of the game without graphical user interface should be compilable using Mono.
Seznam odborné literatury
P. J. C. Mertens: A Quoridor-playing Agent
Lendenning, Lisa: Mastering Quoridor
McDermid, Quinn; Patil, Anand; Raguimov, Touran: Applying Genetic Algorithms to Quoridor Game Search Trees for Next-Move Selection
Brenner, Matyáš: Sector 66 – modulární desková hra
Tomek, Jakub: Application of MCTS to the game Quoridor
Monte Carlo Tree Search website http://mcts.ai/
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK