Artificial Intelligence for Quoridor Board Game
Název práce v češtině: | Umělá inteligence pro hru Quoridor |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Artificial Intelligence for Quoridor Board Game |
Klíčová slova: | umělá inteligence, Monte-Carlo Tree Search, desková hra Quoridor |
Klíčová slova anglicky: | artificial inteligence, Monte-Carlo Tree Search, Quoridor board game |
Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 01.12.2014 |
Datum zadání: | 01.12.2014 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 12.12.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 09.09.2015 11:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 30.07.2015 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 31.07.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 09.09.2015 |
Oponenti: | RNDr. Martin Černý |
Zásady pro vypracování |
The aim of this work is to design an artificial intelligence for Sector 66, which is a board game base on Quoridor.
The Artificial intelligence will be based on the Monte Carlo Tree Search or other suitable algorithm. The artificial intelligence should be usable for up to 4 players and should deal with a big branching factor of Quoridor/Sector 66 game. The game and the artificial intelligence will be developed using .NET platform, XNA and C#. The core of the game without graphical user interface should be compilable using Mono. |
Seznam odborné literatury |
P. J. C. Mertens: A Quoridor-playing Agent
Lendenning, Lisa: Mastering Quoridor McDermid, Quinn; Patil, Anand; Raguimov, Touran: Applying Genetic Algorithms to Quoridor Game Search Trees for Next-Move Selection Brenner, Matyáš: Sector 66 – modulární desková hra Tomek, Jakub: Application of MCTS to the game Quoridor Monte Carlo Tree Search website http://mcts.ai/ |