Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Popularita sportovních médií v tisku a na internetu – sociodemografický profil čtenářů.
Název práce v češtině: Popularita sportovních médií v tisku a na internetu – sociodemografický profil čtenářů.
Název v anglickém jazyce: Popularity of the sports media in the press and on the Internet – the sociodemographic profile of readers.
Klíčová slova: sportovní média, mediální výzkum, analýza čtenáře, sociodemografie, tisk, internet
Klíčová slova anglicky: sports media, media research, analysis of reader, sociodemography, press, internet
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 26.09.2014
Datum zadání: 21.10.2014
Datum a čas obhajoby: 09.09.2015 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:25.08.2015
Datum odevzdání tištěné podoby:25.08.2015
Datum proběhlé obhajoby: 09.09.2015
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem diplomové práce je zanalyzovat popularitu médií v oblasti sportu. Diplomová práce je zaměřena na sportovní média v tisku a na internetu a jejich vývoj za posledních několik let. Vlastním přínosem práce je sestavení sociodemografického profilu čtenáře a zkoumání jeho vztahů ke sportu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of thesis is to analyze the popularity of the media in sport. The thesis is focused on the sports media in the press and on the Internet and their development over the last few years. Own contribution of the thesis is the creation of socio-demographic profile of reader and exploring its relationship to sport.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK