Umělá inteligence pro osadníky
Název práce v češtině: | Umělá inteligence pro osadníky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Artificial Intelligence for Settlers |
Klíčová slova: | Umělá inteligence, genetické algoritmy, fuzzy logika |
Klíčová slova anglicky: | Artificial intelligence, genetic algorithms, fuzzy logic |
Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwarového inženýrství (32-KSI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 24.09.2014 |
Datum zadání: | 29.09.2014 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 18.11.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 16.06.2016 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 26.05.2016 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 27.05.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 16.06.2016 |
Oponenti: | RNDr. Filip Krijt |
Zásady pro vypracování |
Předmětem bakalářské práce je implementace hry Osadníci z katanu ve variantě jednoho nebo více hráčů proti počítačovému hráči řízenému umělou inteligencí. Při návrhu řešení a implementaci bude využito principů fuzzy logiky a genetických algoritmů tak, aby počítačový hráč byl schopen porazit průměrného hráče této hry. |
Seznam odborné literatury |
Jaroslav Teda: Genetické algoritmy a jejich aplikace v praxi
Jiří Šíma, Roman Neruda: Teoretické otázky neuronových sítí Marek Obitko: Introduction to Genetic Algorithms Poli, R., Langdon, W. B., McPhee, N. F.: A Field Guide to Genetic Programming Weise, T.: Global Optimization Algorithms |