Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Umělá inteligence pro osadníky
Název práce v češtině: Umělá inteligence pro osadníky
Název v anglickém jazyce: Artificial Intelligence for Settlers
Klíčová slova: Umělá inteligence, genetické algoritmy, fuzzy logika
Klíčová slova anglicky: Artificial intelligence, genetic algorithms, fuzzy logic
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwarového inženýrství (32-KSI)
Vedoucí / školitel: RNDr. Filip Zavoral, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 24.09.2014
Datum zadání: 29.09.2014
Datum potvrzení stud. oddělením: 18.11.2014
Datum a čas obhajoby: 16.06.2016 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:26.05.2016
Datum odevzdání tištěné podoby:27.05.2016
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2016
Oponenti: RNDr. Filip Krijt
 
 
 
Zásady pro vypracování
Předmětem bakalářské práce je implementace hry Osadníci z katanu ve variantě jednoho nebo více hráčů proti počítačovému hráči řízenému umělou inteligencí. Při návrhu řešení a implementaci bude využito principů fuzzy logiky a genetických algoritmů tak, aby počítačový hráč byl schopen porazit průměrného hráče této hry.
Seznam odborné literatury
Jaroslav Teda: Genetické algoritmy a jejich aplikace v praxi
Jiří Šíma, Roman Neruda: Teoretické otázky neuronových sítí
Marek Obitko: Introduction to Genetic Algorithms
Poli, R., Langdon, W. B., McPhee, N. F.: A Field Guide to Genetic Programming
Weise, T.: Global Optimization Algorithms
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK