Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Public relations 1. FK Příbram
Název práce v češtině: Public relations 1. FK Příbram
Název v anglickém jazyce: Public relations 1. FK Příbram
Klíčová slova: PR, obchodní společnosti, vztahy s médii
Klíčová slova anglicky: Public Relations, Business company, Media relations
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 13.08.2014
Datum zadání: 13.08.2014
Datum a čas obhajoby: 10.09.2015 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:25.08.2015
Datum odevzdání tištěné podoby:24.08.2015
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2015
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem práce je analýza a zhodnocení nástrojů a aktivit public relations, které fotbalový klub 1. FK Příbram využívá, jak při komunikaci s fanoušky, tak při komunikaci s partnery. Na základě analýzy nástrojů předložím návrhy, tak aby komunikace prostřednictvím public relations byla efektivnější a úspěšnější.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The objective is analysis and assessment tools and activities Public Relations, which football club 1. FK Pribram uses, both in communication with fans and interact with their partners. Based on the analysis tool will suggest scheme so that communication by Public relations have been effective and successful.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK