Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Interpretace fosilního záznamu v kontextu gymnaziální výuky biologie
Název práce v češtině: Interpretace fosilního záznamu v kontextu gymnaziální výuky biologie
Název v anglickém jazyce: Interpretation of the Fossil Record in the Context of the High School Biology Teaching
Klíčová slova: fosilie, dějiny biologie, relativita poznání, cvičení z biologie, hraní rolí, interpretace textů
Klíčová slova anglicky: fossils, history of biology, relativity of knowledge, biology lesson, role-play, interpretation of texts
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: závěrečná práce CŽV
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: Mgr. Radka Dvořáková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 13.08.2014
Datum zadání: 13.08.2014
Datum proběhlé obhajoby: 19.09.2014
Oponenti: RNDr. Josef Lhotský, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Práce ve své první části shrne současné názory evolučních biologů, jejich odpůrců z řad kreacionistů a také názory učenců z vybraných historických období na interpretaci fosilního záznamu. Druhá část na základě předchozí části navrhne výukový materiál určený pro gymnázia, který by měl rozvíjet kritické myšlení při posuzování jednotlivých argumentů a rozvíjet diskuzi mezi zastánci různých názorů.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK