Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 391)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Budování značky Gorillaz a její specifická image na hudebním trhu
Název práce v češtině: Budování značky Gorillaz a její specifická image na hudebním trhu
Název v anglickém jazyce: Brand building of Gorillaz and its specific image within the music market
Klíčová slova: Budování značky, značka, Gorillaz, marketing, hudební trh, image
Klíčová slova anglicky: Brand building, brand, Gorillaz, marketing, music market, image
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.06.2014
Datum zadání: 18.06.2014
Datum a čas obhajoby: 15.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:14.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 15.06.2015
Oponenti: PhDr. Wadim Strielkowski, M.Sc., Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Práce se bude věnovat způsobu budování značky hudební skupiny Gorillaz. Jedná se o unikátní hudební projekt s positioningem virtuální skupiny, která existuje pouze ve specifickém výtvarném ztvárnění a v myslích posluchačů. Díky tajuplné image se z Gorillaz stal moderní, komerčně úspěšný fenomén uměleckého světa. Rád bych tedy z marketingového hlediska analyzoval možné příčiny úspěchu této netradiční hudební skupiny. Budu při tom vycházet z teorie budování značky, jíž aplikuji na příkladu Gorillaz. Zabývat se budu kompletní komunikací skupiny, její image, merchandisingem, ale také propagací hudebních vystoupení.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK