Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
In-store marketingová komunikace Sberbank CZ
Název práce v češtině: In-store marketingová komunikace Sberbank CZ
Název v anglickém jazyce: The in-store communication of Sberbank CZ
Klíčová slova: In-store marketing, marketing vmístě prodeje, multisenzorický marketing, vícesmyslový marketing, marketing služeb, Sberbank.
Klíčová slova anglicky: In-store marketing communication, point of sale marketing, multisensory marketing, service marketing, Sberbank.
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Daniel Jesenský
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.06.2014
Datum zadání: 18.06.2014
Datum a čas obhajoby: 16.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:14.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2015
Oponenti: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se bude zabývat marketingovou komunikací v místě prodeje, tj. in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na vícesmyslový marketing a jeho užití firmou Sberbank CZ, a. s. V první části se práce bude věnovat vymezení a ukotvení v problematice marketingu služeb a in-store marketingové komunikace, seznámí se základními pojmy a poukáže na možné zapojení jednotlivých smyslů v místě prodeje.
Ve druhé části se zaměří na deskripci implementace in-store marketingové komunikace firmy Sberbank CZ, a. s. a její shrnutí s diskuzí se znalostmi nabytými v teoretické části. Cílem je popsat současný stav a nalézt další možnosti, jak prohloubit vícesmyslový zážitek na pobočkách banky.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Thesis will focus on the in-store marketing communication of Sberbank CZ, a. s., specifically on multisensory marketing and its usage by the bank. The first theoretical part will define the specific field of services marketing with its five most common key characteristics, also will define in-store marketing communication and its importance as well as will focus on the multisensory marketing with deep down focus on each of our senses. In the second part of the thesis one will can find the description of current use of multisensory marketing inside the Sberbank CZ branches using theoretical knowledge from the theoretical part also supplemented with summaries and further recommendations.
The main focus is to describe current state and to find another opportunities in order to provide deeper multisensory experience inside bank branches to the visitors.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK