Bakalářská práce „Proces založení a řízení módní značky“ pojednává o tom, jak založit a vytvořit oděvní značku, jak zpracovat její podnikatelský plán a jaké metody a techniky k tvorbě značky využít. Nejprve je nastíněna problematika založení živnostenského podnikání, dále je pak vysvětlena struktura a využití podnikatelského plánu a nakonec teoretické části práce je blíže popsán marketing módních značek, stejně jako marketingové a strategické analýzy a nástroje, které slouží právě k tvorbě značky. V praktické části práce autor, dle nabytých vědomostí, zpracovává podnikatelský plán na streetwearovou značku yen3k. Autor se zaměřuje na strategickou analýzu nově vzniknuvšího podniku ve formě SWOT analýzy, na segmentaci trhu a poté zejména na marketingový mix značky. Zevrubněji je rozebrána propagace v rámci marketingového mixu. V závěru se autor zabývá organizačním plánem, hodnocením rizik a finančním plánem.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The diploma thesis “The Process of Establishing and Building a Fashion Brand” deals with the proces of establishing a fashion brand, how to write its business plan and which methods and techniques are suitable to use to create a fashion brand. The first part of this thesis covers the issues of establishing small business, then i tis explained the structure and utilization of business plan and at the end of the theoretical part is closely described fashion marketing as well as marketing and strategic analyzes and tools, which are generally used for building brands. In the practical part of this thesis, the author according to the acquired language handles the business plan of the streetwear brand called yen3k. Author focuses on SWOT strategic analysis, market segmentation and mainly on the marketing mix. Especially the promotion part of the marketing mix is described deeply. In conclusion, organizational plan, risks assessment and financial plan are evaluated.