Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komparace budování značky Lev Praha a Slovan Bratislava v letech 2012-2014
Název práce v češtině: Komparace budování značky Lev Praha a Slovan Bratislava v letech 2012-2014
Název v anglickém jazyce: Comparison of Brand Building of Lev Praha and Slovan Bratislava in 2012-2014
Klíčová slova: Lev Praha, Slovan Bratislava, značka, marketing, sport, hokejový klub, KHL, identita značky, prvky značky, společenská odpovědnost
Klíčová slova anglicky: Lev Praha, Slovan Bratislava, brand, marketing, sport, hockey club, KHL, brand identity, brand elements, corporate social responsibility
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.06.2014
Datum zadání: 16.06.2014
Datum a čas obhajoby: 15.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:05.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 15.06.2015
Oponenti: doc. PhDr. Karol Orban, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá budováním značek HC Lev Praha a HC Slovan Bratislava a jejich porovnáním. Záměrně jsem si vybral dva kluby, které působí v nadnárodní Kontinentální hokejové lize, protože se v mnoha ohledech od sebe liší. Zatímco Lev Praha si musí budovat svou image od základů, Slovan Bratislava může těžit z úspěšné historie. Hrají stejnou soutěž, avšak působí na rozdílných trzích, kterým musí uzpůsobit svůj styl komunikace a budování značky.
Cílem mé práce je komparace dvou sportovních značek, jež jsou v Česku a na Slovensku unikátními projekty, a to na základě zpracování teoretických poznatků a dostupných materiálů. Kromě deskripce a komparace dvou značek bude práce obsahovat i charakteristiku KHL.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis describes and compares two hockey brands: HC Lev Praha and HC Slovan Bratislava. I chose intentionally these two clubs, which participated in the Kontinental Hockey League, because they are different in many ways. Whereas Lev Praha has to build its own image from the beginning, Slovan Bratislava profits from a rich history. They participate in the same league, however they operate on different markets so it is necessary to adapt the style of communication and brand building process. The aim of the thesis is to compare two sports brands which are unique in their countries based on theoretical and practical findings. The thesis also contains the profile of the Kontinental Hockey League in order to clarify the broader context.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK