Bakalářská práce se zabývá budováním značek HC Lev Praha a HC Slovan Bratislava a jejich porovnáním. Záměrně jsem si vybral dva kluby, které působí v nadnárodní Kontinentální hokejové lize, protože se v mnoha ohledech od sebe liší. Zatímco Lev Praha si musí budovat svou image od základů, Slovan Bratislava může těžit z úspěšné historie. Hrají stejnou soutěž, avšak působí na rozdílných trzích, kterým musí uzpůsobit svůj styl komunikace a budování značky.
Cílem mé práce je komparace dvou sportovních značek, jež jsou v Česku a na Slovensku unikátními projekty, a to na základě zpracování teoretických poznatků a dostupných materiálů. Kromě deskripce a komparace dvou značek bude práce obsahovat i charakteristiku KHL.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis describes and compares two hockey brands: HC Lev Praha and HC Slovan Bratislava. I chose intentionally these two clubs, which participated in the Kontinental Hockey League, because they are different in many ways. Whereas Lev Praha has to build its own image from the beginning, Slovan Bratislava profits from a rich history. They participate in the same league, however they operate on different markets so it is necessary to adapt the style of communication and brand building process. The aim of the thesis is to compare two sports brands which are unique in their countries based on theoretical and practical findings. The thesis also contains the profile of the Kontinental Hockey League in order to clarify the broader context.